Παρασκευή 15 Ιουνίου 2018

Trapped Angel!!!!!

                                               Trapped angels!!!!!!!!!

Ελπίζω να μην εχετε παγιδευμένους αγγέλους,αφήστε τους να δράσουν ελεύθερα θα ειναι για καλο σας το υποσχομαι!Μόνο τους δαίμονες σας σφραγίστε και μην τους δινετε περιθώριο να δράσουν!

Το συγκεκριμμένο έργο θα μου επιτρέψετε να το αφιερώσω σε μια αγαπημένη διαδικτυακή φίλη την οποία δεν εχω την τύχη να γνωριζω απο κοντα αλλα ειναι τοσα πολλα αυτα που εισπράττω  μεσα απο αυτο το αψυχο εργαλείο που πραγματι ορισμένες φορές το ευγνωμονώ!Σε αυτην την πρόσφατη διαδικτυακή μου εμφάνιση βέβαια εχω πάρει τοση αγάπη απο όλες σας που με εχετε συγκινήσει αφάνταστα και πράγματι με ορισμένες απο εσάς νιώθω να γνωρίζομαι απο χρόνια!
Αφιερωμένο λοιπόν στο Αντιγονάκι μου που τόσες φορές της άλλαξα το όνομα και πάντα με χιούμορ μου έγραφε...Ελένη η "Αντιγόνη"είμαι!
Αν και τη θεωρώ την γκουρού της φωτοσκίασης και τα εργα της για μένα αποτελούν αιτία θαυμασμού μου ζήτησε βιντεο για το πως έκανα αυτο το έργο.Επειδη λοιπόν προς το παρόν αυτο δεν ειναι εφικτο απο μερους μου,της αφιερώνω τη διαδικασία βημα βημα για να δει οτι οχι μονο ειναι στις δυνατότητες της αλλα και μπορει ακομα καλυτερα!
 Παίρνοντας λοιπό ενα κομμάτι ξύλου ,γιατί οπως πολλες φορές εχω πει μου αρεσει να δουλεύω σε ξύλο παρα σε καμβα,αρχισα να χτιζω την δημιουργία με τα στοιχεία απο πηλο.Αφού εφτιαξα αυτα που αποτελουν την συνθεση πρόσθεσα στη μέση ενα κομμάτι πηλου και αφου το ισιωσα αποτύπωσα με σφραγίδα και την μέθοδο{debossing}έναν άγγελο απο τις εκπληκτικές σφραγίδες της IOD https://www.scrapsnpieces.gr/iron-orchid-designs-decor-clear-stamps-hardware .
Τα αφησα ολα να στεγνώσουν τουλάχιστον ενα βράδυ και την άλλη μερα ξεκίνησα να το βαφω!
Πέρασα όλα τα στοιχεία με ενα σκούρο ακρυλικό μιξη καφέ και μαύρου{γιατί ήθελα μια σκούρα βάση να αναδύεται οταν θα περούσα το τελειωτικό χρώμα}!
Αφού στέγνωσε το ακρυλικό πήρα το country beige#majestic paint#απο τη συλλογή της 
Anastasia Diamantara.
Προσοχή δεν έβαψα τόσο ωστε να καλύψω τα νερά του ξύλου αλλα περισσότερο με την μέθοδο dry brush άρχισα να περνάω το χρωμα στο ξύλο και στα διακοσμητικά!
Ετσι λοιπόν βάζοντας μικρή ποσότητα χρώματος στο πινέλο και περνώντας πολλές φορές εφερα το επιθυμητο αποτέλεσμα.Αφού τελείωσα με το βάψιμο εκανα τρεις σφραγίδες   IOD   στις γωνίες και στο πάνω μέρος του έργου!

Τελική πινελιά ενα σκούρο και μουντό antique gold μου εδωσε ακριβώς αυτο που ήθελα απο αποτέλεσμα γιατί δεν ήθελα πολύ χρυσό αλλα κάτι που να τονισει βεβαια τις λεπτομέρειες αλλα να μην φωνάζει κι απο μακριά!

Ελπίζω να σας άρεσε και ιδιαίτερα εσενα Αντιγόνη μου !!!
Σας φιλω γλυκά  με αγάπη...Klair.V!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

       My Christmas  collection!