Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

Be patient!!!!!

                      Εχετε υπομονή!!!!!!

Γλυκούλες μου ξέρω οτι σας παραξενεύει ο τίτλος, αλλά σήμερα θα ήθελα να τονίσω κάτι πολύ σημαντικό, για τα κορίτσια που ξεκινούν τώρα ,αλλά και για κάποιες παλαιότερες που ίσως βιάζονται να δουν το αποτέλεσμα της δημιουργίας τους,με αποτέλεσμα όταν χρησιμοποιούν καλούπια να μην έχουν το αποτέλεσμα που θα έπρεπε!
Πρώτο και σημαντικότερο σε ενα έργο που θα χρησιμοποιήσετε καλούπια ειναι η ευκρίνεια του εκμαγείου που θα βγάλετε και πιστέψτε με δεν είναι καθόλου δύσκολο αρκεί να μην βιάζεστε.

Έχω παρατηρήσει πολλά εργα, τα οποία ενω είχαν την προοπτική να είναι εκπληκτικά, χανουν την ομορφιά τους ,λογω των στοιχείων που εχετε χρησιμοποιήσει και είναι ελαφρώς έως δραματικά "στραπατσαρισμένα".
Ειναι αδικο λοιπόν τοσο για εσας οσο και για τα εργα σας να πηγαινει ο κόπος σας χαμένος μονο και μονο επειδη βιαστήκατε στην δημιουργία του στοιχείου!


Εδω λοιπον ειναι ενα βαζο στο οποιο η δημιουργος{ας με συγχωρέσει η αγαπημένη μου} βιαστηκε να φτιαξει τα καλούπια της και το αποτέλεσμα δεν ειναι αυτο που θα επρεπε!Γιατι οταν δεν ειναι ωραιο το στοιχείο τοτε δεν θα βαφτει και ωραια οπότε το αποτέλεσμα θα ειναι απογοητευτικό!.

Εδω  όμως οπως βλέπετε τα στοιχεία εχουν βγει με ακρίβεια οπότε και το αποτέλεσμα ειναι σαφώς πιο εντυπωσιακό!
Εχει μεγάλη σημασία λοιπόν η προσοχή που θα δωσουμε στο έργο μας για το αποτέλεσμα που θα δημιουργήσουμε!Δεν χρειάζεται να σας αγχώνει το καλούπι,απλώστε ελάχιστη ποσότητα baby  oil  πανω στο σχέδιό που επιθυμείτε να βγάλετε πατήστε καλά με εναν οδοστρωτήρα {αυτο που ανοίγουμε φύλλα] αφαιρέστε την περίσσεια ποσότητα του πηλού με μια σπάτουλα και αφαιρέστε το στοιχείο απο το καλούπι χωρίς να βιάζεστε.Αν δεν σας ικανοποιήσει πλήρως το αποτέλεσμα επαναλάβετε όσες φορές χρειαστεί .Μόνο έτσι θα έχουμε το επιθυμητό και εντυπωσιακό αποτέλεσμα που βλέπουμε  ενδεχομένως σε άλλα έργα αλλα οχι στο δικό μας!

Ελπίζω αγαπημένες μου να σας διαφωτισα αρκετά αφου πολλες απο εσας με ρωτατε συνεχως για τα καλουπια και τον τροπο χρησης τους γιατι πραγματικα ειναι αδικο  δημιουργίες οι οποίες θα μπορούσαν να ειναι απίστευτες να  χανουν τη γοητεία τους απο ενα κακοποιημένο στοιχείο!!!!
Σας φιλώ γλυκά....Klair.V!!!!!


2 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ! και πάλι, Ελένη μου, για τις συμβουλές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφια μου εγω ευχαριστω ολες εσας που με ακολουθείτε και εμπιστευεστε τις επιλογές μου!προσπαθω να βοηθσω και να μεταδωσω με αγάπη ότι εγω ξέρω τουλάχιστον!

      Διαγραφή

       My Christmas  collection!