Δευτέρα 11 Ιουνίου 2018

My alter ego!!!!

                    My alter ego!!!!!!Αυτος ο αγνωστος!!!
Πόσο προσπαθω να τον καταλαβω κι οσο εγω προσπαθω τοσο εκείνος διαφοροποιειται!Φταιει η ηλικία να πω???? φταιει η κλιμακτηριος???{χαχαχα} τι να πω δεν ξέρω.
Φανταζομαι θα με καταλαβαίνετε πολλες απο εσας και ειμαι σιγουρη οτι κι εσεις το ιδιο αισθανεστε!
Ευτυχως για μενα αυτη η αναζητηση μου βγηκε δημιουργικα και να μαι τωρα να περιγραφω πως εφτιαξα αυτην την μασκα!!
Κάπως ετσι ξεκινησα  σε ενα κομμάτι ξύλου που το περασα με στόκο{σας εχω μιλησει για τον στοκο και ποσο χρήσιμος μπορει να σας φανει για δημιουργια backround στα εργα σας } και έκανα με  στένσιλ τις περιφημες ακτίνες !
Α!ξέχασα να σας πω οτι αυτα που βλέπετε γύρω απο την μάσκα ειναι μια κορνίζα απο πηλο που μου έσπασε έτσι κι εγω εκμεταλεύτηκα τα κομμάτια της.
Ψέκασα αρκετά και με διαφορα χρώματα{καφε -πράσινο-μπλε-χρυσο} την επιφάνεια του ξύλου προσέχοντας να μην λερωσω το προσωπο!Και κολησσα μια δαντέλα στο πρόσωπο την οποία σας εχω δειξει πως να φτιαξετε στο post:https://vrisieleni.blogspot.com/2018/03/silicon-lace.html
Και τελείωσα με τα υπέροχα κεριά της Finnabair τα οποια μπορειτε να βρειτε https://www.scrapsnpieces.gr/finnabair-art-alchemy-antique-brilliance-wax-lucky-emerald

Ελπιζω να σας άρεσε κοριτσαρες μου!!
Τα λέμε ...με αγάπη..Klair.V!!!

3 σχόλια:

  1. ελεος βρε κοριτσαρα μου διακοπες δεν κανεις ........ με τρελλαινεις βρεεεεε πολλα ευγεεε !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

       My Christmas  collection!