Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018

A Fornasseti for me !!!!!


   A Fornasseti for me pls!!!!!

Λατρευω το προσωπακι αυτο και θα το δειτε σε πολλα ακομα εργα μου!!
Ετσι λοιπον εφτιαξα  το mixed media art  πινακακι μου χρησιμοποιωντας αυτο το μουτρακι που παντα λέει κάτι !!!
Και σας το παρουσιαζω με λιγο πειρακτικη διαθεση σήμερα..Βλέπετε έρχεται σ/κ οποτε η διαθεση ανεβαίνει!!!

Για τη συνθεση δεν θα μιλησω ειναι η κλασσικη περιπτωση ότι σου ρθει στο μυαλο,τα ταιριαζεις, προτου φυσικα τα κολλησεις {γιατι μετα χαιρετα μας τον πλατανο},και αφου βρεις αυτο που σου ταιριαζει φτιαχνεις τη συνθεση!


Μην απογοητευτειτε αν αυτο που θα δειτε  στην αρχη σας φανει ολιγον τι ...κουλο να το πω....χαλια να το πω????ε!θα το πω....θα σας φανει μπουρδα...Αλλα μην βιαστειτε να απογοητευτειτε γιατι το αποτέλεσμα θα σας δικαιωσει!
Εγω στο συγκεκριμμένο εφτιαξα ,με χαρτοπετσετες απλες και κόλλα το backround, δημιουργώντας ετσι την αίσθηση του δέρματος περιπου!

Εκανα ορισμένα στενσιλ κολλησα δαντέλες για να ενισχύσω το αναγλυφο έδαφος χρησιμοποιησα γάζα την οποία σκληρυνα με ατλακολ και νερο και χρησιμοποιησα διαφορα χρωματα απο σκούρο καφε μέχρι πράσινο σκούρο και πράσινο ανοιχτό.Τέλος με τα υπέροχα κερια της Finnabair τονισα τις λεπτομέρειες των διακοσμητικών και το εργαάκι μου ήρθε κι εδεσε...η τουλάχιστον  ετσι νομίζω!





Ελπιζω να σας άρεσε κουκλακια μου !!
Σας φιλω γλυκα ...Klair.V!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

       My Christmas  collection!