Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018

Silicon Lace!!!!!

Δαντελα η  ρομαντική!!!
                                          Κοριτσαρες μου ...ροναντικες και μη  Καλημερα !!!
Αποφασισατε οτι θελετε δαντελες????Πηρατε τα καλουπια???και τωρα???Θα περιμενετε να σας ερθει η ειδικη παστα???
Θα σαρωσετε τη αγορα να βρειτε ανθεκτικη κολλα????
ΟΧΙ....μην μου αγχωνεστε!!!!Υπαρχει λυση κοντα σας και παμφθηνη!!!Που αλλου βεβαια....παρα  στο κοντινοτερο χρωματοπωλειο...ζητηστε λοιπον Μαστιχη Σιλικονης βαφομενη!!!!
Υλικα που θα χρειαστειτε???
1)Καλουπι Δαντελας
2)Κορν φλαουερ(ή πουδρα)
3)Ελαστικη Μαστιχη σιλικονης

4)Πιστολι σιλικονης(αν δεν ειναι σε σωληναριο)

5)Σπατουλα
Παιρνετε καλες μου το καλουπι και το πασπαλιζετε παντου με κορν φλαουερ για να ξεκολησει ομοιορφα η σιλικονη.
Στη συνεχεια παιρνετε τη σιλικονη και βαζετε αρκετη ποσοτητα πανω στο καλουπι.
Με τη σπατουλα σας αρχιζετε να γεμιζετε προσεκτικα τα κενα και να στρωνετε τη σιλικονη πανω στο καλουπιΑφαιρειτε με προσοχη την περισια ποσοτητα και καλυπτετε καθε κενο.Αφου ειστε σιγουρη οτι εχετε καλυψει ολα τα κενα και εχετε αφαιρεσει οτι περισευμα υπαρχει αφηστε τη να στεγνωσει για 24 ωρες τουλαχιστον..Αφαιρειτε με προσοχη τη δαντελα κσι ειστε ετοιμες για νεες δημιουργιες!!!
Ελπιζω να σας αρεσε!!!Καλες  ρομαντικες δημιουργιες!!!!
Τα λεμε ...με αγαπη Klair.V!!!

22 σχόλια:

  1. πολυ ωραιο ,σ ευχαριστω πολυ για τις γνωσεις σου που μεταδιδεις..μάκιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελενακι μου με μαστιχη σιλικονης τα φτιαχνω κι εγω αλλα χωρις κορν φλαουρ...μια χαρα βγαινουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ γλυκουλα μου!!!εγω βαζω για να αποφυγω τυχον ατυχήματα!Σ ευχαριστω πολυ !

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστουμε Ελενη οι γνωσεις σου ειναι αστειρευτες και τις δινεις απλοχερα υποκλινομαι στο τελεντο σου και ευχαριστω που με εβαλες στην ομαδα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ ευχαριστω βρε γλυκουλα μου ...πες με ρομαντικη,αλλα εγω συγκινουμαιοταν μου γραφετε τετοια σχολια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελενίτσα μας! Ο Θεός να σου ανταποδίδει ό τι προσφέρεις......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστω ολες για τα καλα σας λογια αλλα τπτ δεν ειναι δικο μου απλα δοκιμασα τεχνικες και τις μεταδιδω ωστε να φανουν χρησιμες και σε σας!Σας φιλω γλυκα!!

      Διαγραφή
  7. Χαχα το ίδιο κουσούρι έχουμε . Ο,τι υλικό κυκλοφορεί , αναζητείται εναλλακτική λύση, μετά από γενναίο ψάξιμο στον κυβερνητοχώρο και πολλούς πειραματισμούς για την καλύτερη συνταγή . Ευτυχώς πλέον οι πληροφορίες είναι άπειρες , γιατί παλιότερα έψαχνα σε βιβλιοθήκες ή σε συμβουλές τεχνητών για τη συμπεριφορά των υλικών και με τη φαντασία και τη λογική αυτοσχεδίαζα ,αλχημείες δηλαδή ! Φιλάκια πολλά στην μικρή μου τεχνίτισσα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκια μου Χρυσανθη ημουν σιγουρη οτι εχουμε πολλα κοινα ...οι συμβουλες σου αλλωστε ειναι πολυτιμες για μενα!!!Σε φιλω γλυκα!

      Διαγραφή
    2. Είμαι τυχερή που ειμαι στην ομάδα σου,σε ευχαριστώ από καρδιάς που μου προσφέρεις με τόση αγάπη τις γνώσεις σου!

      Διαγραφή
  8. Μπραβο βρε κοριτσάκι μου.
    Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το καλούπι πως το φτιάχνουμε η που το βρίσκουμε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

       My Christmas  collection!