Κυριακή 18 Μαρτίου 2018

Home made silicon mold!!!!!

Φτιαξτε καλούπια με τα χεράκια σας!!!
Τι εγινε κοριτσάρες μου θέλετε να δημιουργήσετε και δεν μπορείτε???σας έχει πιάσει δημιουργικός οιστρος και δεν κρατιεστε?????Θέλετε να φτιάξετε διακοσμητικά στοιχεία και δεν έχετε καλούπια????
Μην μου αγχώνεστε ...σας έχω τη λύση!
Μπορείτε να φτιάξετε τα δικά σας καλούπια,απο τα οποια θα βγάλετε τα δικά σας διακοσμητικά στοιχεία!
Τι θα χρειαστείτε?????απλά πραγματάκια...πηγαίνετε στο κοντινότερο χρωματοπωλειο της γειτονιάς  και ζητήστε απλή ακρυλική  σιλικόνη .


Θα πρέπει να έχετε βέβαια και το αναλογο πιστόλι για να τη χρησιμοποιήσετε{SOS όχι πιστόλι σιλικόνης για θερμοκόληση}.

Μην πανικοβάλεστε  είναι πάμφθηνα έτσι κι αλλιώς.
Υλικά:
1}Σιλικονη διαφανής 
2}Κορν φλαουερ 
3}Λάδι
4}Αντικείμενο{το οποίο θα χρησιμοποιησετε ως μοντέλο!}
5}Ενα δοχείο για την αναμειξη των υλικών.
6}Γάντια! 
7}Πιστόλι για σιλικονη!
8)Χρωμα ζαχαροπλαστικης(σε περιπτωση που θελετε να τα χρωματισετε).
Εκτέλεση!
Πάρτε μια κούπα(μικρη) κορν φλάουερ  και αδειάστε την  σ΄ενα μπώλ.
Προσθέστε μια μεγάλη ποσότητα σιλικόνης σε αναλογια 1:1 με το κορν φλαουερ και αφού έχετε φορέσει τα γάντια σας βάλτε αρκετο λάδι στα χέρια σας  και αρχίστε να ανακατέβετε το μείγμα.Προσθεστε το χρωμα ζαχαροπλαστικης σε περιπτωση που θελετε χρωματιστα καλουπια. Αφου το ανακατέψετε αρκετά θα πάρει αυτήν την μορφή:
Προσοχή!!!!!πάνω στον ενθουσιασμό σας μην φτιάξετε πολυ μεγάλη ποσότητα γιατί το μείγμα θα σφίξει γρηγορα και δεν θα μπορείτε να φτιάξετε το καλούπι!
Αφού λοιπον το μειγμα εχει πάρει μια λεία απαλή μορφη , πάρτε το αντικέιμενο που θελετε να αντιγράψετε, αλείψτε το με λίγο λαδι και βυθίστε το σε ένα κομμάτι μείγματος {οχι σε όλο ,σε ενα κομμάτι}και τυλιξτε  το μείγμα γυρω από το αντικείμενο.Πιέστε το καλά και φτιάξτε γυρω γυρω το μείγμα ώστε να καλύψει τα πλαινά του αντικειμένου.
Αφήστε το  στην άκρη και φτιάξτε γρήγορα τα υπόλοιπα.Όταν η σιλικονη σκληρύνει ,βγάλτε με προσοχή το μοντέλο και το καλούπι σας είναι έτοιμο ,μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε με όποιο υλικο σας κάνει κέφι!


Ελπίζω να σας άρεσε!!!
Καλές Δημιουργίες .Με αγάπη Klair.V!!



30 σχόλια:

  1. Το εχω φτιαξει και ειναι τελειο πραγματικα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστουμε!καταπληκτικη ιδεα και οικινομικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οριστε τωρα τι εκανες.... πρεπει να ψαξω για μοντελα!.... χαχαχα! μήπως θα επρεπε (λεω τωρα εγω) να τα τοποθετήσουμε με το μοντέλο κατω να στεγνωνουν, ετσι ωστε το περιγραμμα της σιλικόνης να ειναι ισουψή και ομαλό, κι ετσι να "ξυριζεται" ο πηλος ό ότι ΄είναι ακριβως στο σχεδιο, οπως και τα αγορστα καλούπια;;;; παω να ψαξω.... α, ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φυσικά καλή μου και ισως ειναι και καλυτερα ετσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετική ανάρτηση, όπως και όλες όσες έχω δει μέχρι τώρα συγχαρητήρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μας έχεις ανάψει τα αίματα, Ελενίτσα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ χαιρομαι που δημιουργειτε εξαιτίας μου γλυκουλες!!!Πάντως ειναι εξαιρετικη μεθοδος και θα σας βολεψει απιστευτα!

      Διαγραφή
  7. Ελενη μου, μπήκα κι εγώ στο χορό. Αγορασα τα καλούπια από τη σελίδα , που μας εδωσες, και τωρα διαβα ζω τη συνταγή σου.θα ήθελα μια διευκρίνιση :"Ακρυλική διαφανής σιλικόνη" είναι υγρή σε σωληνάριο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κοιτα εγω αυτην που παιρνω δεν ει αι υγρη ειναι διαφανης σαν κρεμα κατι και την βαζεις στο πιστολι που δειχνω και βγαινει!Σωληνσριο δεν παιρνω γιατι ειναι λιγη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα, Ελένη μου. Πήρα τα υλικά για να φτιάξω τα καλούπια μου. Έχω αγοράσει και έτοιμα. Νομίζω ότι έχεις δώσει συνταγή για το γέμισμα, αλλά δεν την βρίσκω. Μήπως είναι η ίδια με τη συνταγή της δαντελας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλο μηνα γλυκια μου.Λοιπον συνταγη για γεμισμα δεν εδωσα ειπα ομως οτι με το υλικο που φτιαχνουμε για τα καλουπια μπορουμε να κανουμε και το γεμισμα!-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ πολύ.Καλό ξημέρωμα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ! ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΝ ΦΛΑΟΥΡ Κ ΤΗΣ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ; ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ Κ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαγια μου σε μια κουπα τσαγιου κορν φλαουερ παταω τρεις με τεσσερις φορές το πιστόλι μα πάλι δεν χρειαζεται να σε αγχωνει η δοσολογια αλλες φορές μπορει να ειναι λιγότερη σιλικονη αλλες περισσότερη μα δεν υπάρχει πρόβλημα!

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα πολύ καλή και οικονομική η ιδέα σου, την έφτιαξα και είναι σούπερ το αποτέλεσμα το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα είναι ότι με την Heavy body Gel κόλλα μου ξεκόλλησαν ότι είχα βάλει πάνω σε επιφάνεια ξύλου, έχεις να μου προτείνεις κάποια εσύ?Ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλησπερα γλυκια μου !!!σ ε υχαριστω !!!!εγω κολλαω με ξυλοκολλα απλη σιγουρη και παφθηνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σ ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!
      ούτε καν μου είχε περάσει από το μυαλό
      Να είσαι πάντα καλά και πάντα δημιουργική!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Ελενη μου αγαπημενη ..μια ερωτηση...θελω να κανω καλουπι κλειδι για μπουμποινιερες στο γαμο της κορουλας μου και θελω πολυ μεγαλη ποσοτητα....το κλειδι το τυλιγουμε ολο γυρω γυρω?...και για να κανω πολλα καλουπια ακολουθαμε φανταζομαι την ιδια ποσοτητα ετσι?...περιμενω απαντηση ..ευχαριστω πολυ εκ των προτερων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα πήγα να φτιάξω αλα δεν πέτυχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί καρδούλα μου κάτι δεν έκανες σωστά πες μου τι έκανες και που σου χάλασε???

      Διαγραφή
  17. Μετά από πολύ ψάξιμο έπεσα επάνω σας 😂κ θα ήθελα να σας πω ένα μεγάλο μπράβο που μοιράζεστε τις γνώσεις σας σας ευχαριστώ εκ των προτέρων γιατί θα σας χρειαστώ λίαν συντόμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στη διαθεση σου γλυκια μου και σ ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

       My Christmas  collection!