Σάββατο 23 Ιουνίου 2018

Grungy trilogy!!!!



          Grungy???γιατι οχι??
Πάντα με γοητευε το grungy αποτέλεσμα σε ένα εργο αλλα λιγο το φοβόμουν όλο αυτο το πασάλειμμα μηπως στο τέλος τα κάνω μαντάρα!
 Μέχρι που μου ζητήθηκε να κάνω εναν πίνακα grungy ...λέω ρε παιδιά ξέρετε εγω δεν ...μα ...πως.... θα τα καταφέρω????
Δεν ξερουμε μου λένε κοψε το λαιμό σου και κάνε εναν πίνακα με τετοια υφη!
Ωχου!!!!grungy θέλετε??...ε!grungy θα εχετε!!!!
Και νομιζω κατι καταφερα!

Ειναι πολυ γοητευτικο πάντως να παίρνεις ενα κομματι ξύλο {εν προκειμένω τρια}


και να το μεταμορφώνεις σε ότι αποφασίσει η φαντασία σου!Κάπως ετσι ξεκινησα και αυτο σκεπτόμενη όμως τρια κομματια στην ιδια φιλοσοφία!!






Ξεκίνησα παιρνώντας cracle paste{είπαμε καλός ο στόκος αλλα δεν κάνει για όλες τις δουλειές}σε όλη την επιφάνεια και των τριων ξύλων{στεγνώνω}και κάνω ένα στένσιλ της αρεσκείας μου.Στη συνέχεια  κολλάω τα διακοσμητικά μου {είπαμε σύνθεση ότι μου κατέβει στο κεφάλι εκείνη τη στιγμή}Στεγνώνουν καλα τα διακοσμητικά και περνάω αρχικά ενα country beige{majestic paint} της Anastasia Diamantarahttps://www.facebook.com/28artcenterfilothei/ 
ξαναστεγνωνω και περνάω το lagoon {majestic paint} τόσο όσο να δώσει μια αποχρωση μπλε δεν καλύπτω τελείως .
Σκουπίζω ελαφρά πριν στεγνώσει για να βγάλω λιγο  περισσότερο μπεζ στην επιφάνεια.Στεγνώνω.
Φτιάχνω λίγο πράσινο όπως σας εχω δείξει στο post:https://vrisieleni.blogspot.com/2018/02/colours-tutorial2nd-part.html και αρχίζω να περνάω το έργο και να σκουπίζω αλλού με περισσότερη ένταση αλλού πιο απαλά!Αφήνω περισσότερο χρωμα σκουρο στα διακοσμητικά!Και τέλως με το χρυσο glaze της majestic paint περνάω πολυ ελαφρά τα διακοσμητικά ίσα να αχνοφαίνεται η παλια του αίγλη!



Και εγένετο το grungy!!!!!
Ελπίζω να σας άρεσε !!
Σας φιλώ γλυκα ..Klair.V!!!




8 σχόλια:

  1. Μπράβο αστέρι μου! Είσαι και παραγωγικότατη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπεροχο Ελενη μου !!!!!!! αξιο θαυμασμου με τι ταχυτητα δημιουργεις!!!! θα μας ΤΡΕΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝΕΙς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ΄΄ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑΡΩΤΗΣΩ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΑ ΚΟΛΑΤΕ ΑΦΟΥ
    ΣΤΕΓΝΩΣΟΥΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω πολυ!!!Εξαρταται απο το θεμα αν θελω να κανω συνθεση και δεν με βολευει τα τοποθετω κατευθειαν μπορει ομως να εχω και ετοιμα οποτε τα βαζω κι ας εχουν στεγνωσει!!!

      Διαγραφή

       My Christmas  collection!