Δευτέρα 30 Απριλίου 2018

Be my guest 2nd !!!


            Fall in love with it!!!

Δεν μου συμβαίνει συχνά {οχι οτι δεν αγαπω τις δημιουργίες μου αντιθέτως θα έλεγα} αλλα αυτο το κομμάτι το "Ερωτεύτηκα"!!!!
Δεν μου αρέσουν τα πολυ κλασσικά κομμάτια οπως ηταν αυτός ο μπουφες , έτσι για να μπορέσω να τον χρησιμοποιησω, θέλησα να τον αλλάξω και αποδείχτηκε πως είχα δικιο!
Ετσι ξεκίνησα την μεταμόρφωση του, μετά απο πολυ σκέψη, για το τι χρωμα θα χρησιμοποιησω και τι διακοσμητικά!Ξεκίνησα λοιπόν βάφοντας τον μπουφε με ενα χρώμα κιμωλίας στην απόχρωση Cappucino και στη συνέχεια 
αρχισα την διακόσμηση . 

Εφτιαξα με τα καλούπια της IOD https://www.scrapsnpieces.gr/iron-orchid-designs-82-object-labels-1 με ρητινη {δύο συστατικών}τα διακοσμητικά απο τα συρτάρια {και απο τα πορτάκια} και τα έβαψα με το γκρι χρώμα κιμωλίας  της Annie Sloan{French Linen} και πέρασα τις λεπτομέρειες με το υπέροχο κερί της Finnabair το https://www.scrapsnpieces.gr/finnabair-art-alchemy-metallique-wax-white-gold  

Mε το ίδιο γκρι έβαψα το εσωτερικό των συρταριών και του μπουφε!
Και στη συνέχεια με στένσιλ απο την φίλη μου Christina Tsav (crafthouse.gr)και χρώμα λευκο  διακόσμησα τα πλαϊνά από τα συρτάρια και το ραφι  στο εσωτερικό του μπουφε!!
Αφου τελείωσα με αυτα συνέχισα με τις πορτες του μπουφε. Εφτιαξα τις μπορντούρες με τα καλούπια της IOD και πηλο αυτοξηρούμενο και πριν τα κολλήσω, εφτιαξα τις άκρες της μπορντούρας, προκειμένου να τονισω τις λεπτομέρειές της!


Στο κέντρο ακριβώς έφτιαξα  με στένσιλ και στόκο το σχεδιο που ειχα διαλέξει!Εβαψα και τα πορτάκια με το ίδιο Cappucino του μπουφέ!
Αφου εχουν στεγνώσει όλα πολυ καλά περνάω με κερί όλο τον μπουφε και τον  σκουπιζω!Και μετά με αραιωμένο{με νερό} γκρι χρωμα περνάω κομμάτι κομμάτι  και σκουπίζω {για να μη μου στεγνώνει το χρώμα}όλον τον μπουφέ -συρταρια -πορτακια!Στη συνέχεια με ενα απαλό γυαλόχαρτο έκανα το κεντρικό στένσιλ για να βγεί λίγο λευκό απο μέσα. 






Ακολούθως έκανα με το κερί της Finnabair  το White Gold  και το ίδιο στένσιλ των συρταριών όλη την επιφάνεια του μπουφέ και με το ίδιο κερί πέρασα όλες τις λεπτομέρειές του!!!




  




Και καπως έτσι έφτασα στο τέλος έτριψα καλά όλο τον μπουφε και VOILA!!!!
Ελπίζω  να σας άρεσε γιατι εγώ τον ερωτεύτηκα!!!Τα λέμε με αγάπη Klair.V!!!

6 σχόλια:

  1. έγινε καταπληκτικος..!!!! εργο τεχνης μπραβο σου.. !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελένη σου γράφω και από εδώ (Sophie Kara στο fb) δεν έχω λόγια για αυτό που βλέπω!!!Έχω δει πολλές μεταμορφώσεις επίπλων αλλά αυτό εδώ είναι πραγματικά κομψοτέχνημα, εξαιρετικό!!!Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω Σοφια μου για τα καλα σου λογια ειναι πολυ τιμητικο για μενα!

      Διαγραφή
  3. Είναι τόσο όμορφος! Μακάρι να μπορούσα κι εγώ να μεταμορφώσω έτσι ένα έπιπλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω καλη μου για τα καλα σου λογια αλλα θελει λιγη εξασκηση και πολυ μερακι θα τα καταφερεις ειμαι σιγουρη!

      Διαγραφή

       My Christmas  collection!