Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

Inspired by!!!!!!!!!


              Γινε η εμπνευση  !!!!!!!

Για όλες σας κάποιος η καποια  αποτέλεσε έμπνευση ωστε να ξεκινήσουν το εκπληκτικό ταξίδι της δημιουργίας!!!!
Δεν είδατε εργα τέτοια που σας έκαναν να θέλετε κι εσείς να δημιουργήσετε?????
Να γίνετε έμπνευση για κάποιον βρε αδερφέ...Είμαι σίγουρη οτι συνέβη για σας όπως συνέβη και για μένα!!!
Δεν θα σας πω σήμερα ποιος η ποια αποτέλεσε έμπνευση για να ξεκινήσω την καλλιτεχνική  περιπλάνησή μου,  γιατι θέλω να κάνω πιο εκτενές αφιέρωμα αργότερα,θα σας πω όμως απο που εμπνεύστηκα το συγκεκριμμένο  έργο!!!

Περιπλανώμενη στο διαδίκτυο έπεσα επάνω σε ενα κάδρο που μου αρεσε τρομερά ..                                              

 Μου θύμισε λίγο τα Memory Block  του αγαπημένου μου Sid Dickens
και στην αρχή σκεφτηκα ότι είναι δικά του ,


 Γρήγορα όμως κατάλαβα ότι ειναι δημιουργίες της Ρωσίδας  Nataly Kushnir.
Και κάπως έτσι επηρεασμένη απο την Ναταλι θέλησα να προσπαθήσω {όχι πως θα πλησιάσω καν τα έργα της }αλλά με τον δικό μου τρόπο να φτιάξω κάτι ανάλογο!

Η δημιουργία του απλή και καθόλου περίπλοκη!!!σας την παραθέτω αγάπες μου με όλη μου την καρδιά!
Πήρα ένα κομμάτι ξύλο...{δεν ξέρω γιατί αλλά ο καμβάς μου φαινεται πολύ άψυχος} και πέρασα πάστα διαμόρφωσης ή αλλιώς στόκος"ο αγαπημένος"!!!Αφού πέρασα τον στόκο με μια σπάτουλα κάνοντας ακανόνιστες κινήσεις πάνω στο ξύλο , τον στέγνωσα με το θερμοπιστολάκι για να κάνει τα σπασίματα του κρακελέ ...SOS..όχι πολυ κοντά γιατί θα σας φουσκώσει!Μόλις στέγνωσε ο στόκος πήρα την  μαύρη πάστα της Valejo http://www.decofoam.gr/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=2880&virtuemart_category_id=90&aid=32&bt=3&bid=2880" target="_blank">Πάστα Vallejo Μαύρη 200ml  η οποία μου αρέσει γιατι η υφή της δεν ειναι λεία και αφήνει ενα πιο αγριο αποτέλεσμα όπου την χρησιμοποιήσεις .Με αυτην  έκανα το σχεδιο του στένσιλ που μου άρεσε.
Στη συνέχεια και αφού εχω στεγνώσει καλα την πάστα πέρασα με ένα  καφέ ακρυλικό  της Valejo  http://www.decofoam.gr/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=2837&virtuemart_category_id=87&aid=32&bt=3&bid=2837" target="_blank">Vallejo Carrot Cake Matt Acrylic Paint 432 Trunk Brown χρώμα πυκνόρευστο και πολυ καλυπτικό για την κατηγορία του και έσβησα με μωρομάντηλο όχι πολυ υγρό.
Στην περιοχή με το στένσιλ δεν επέμεινα πολυ, όσο δλδ στο υπόλοιπο μέρος του κάδρου.
Τέλος χρησιμοποιήσα τα αγαπημένα κεριά της Finnabair  
τα οποία λατρεύω για πολλούς λόγους .Εδω συγκεκριμμένα το https://www.scrapsnpieces.gr/finnabair-art-alchemy-metallique-wax-bronze-age  και το αποτέλεσμα μου άρεσε ..δεν είναι βέβαια Kushnir αλλά μου αρέσει πολυυυυυυυυ!!!!


  

Ελπίζω να σας άρεσε όσο κι εμένα !!!!
Τα λέμε ...με αγάπη Klair.V!!!!

2 σχόλια:

       My Christmas  collection!