Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018

My sweet little garden!!!


Ε!ναι λοιπόν ανυπομονω να ερθει η Άνοιξη!

 
Και τι έγινε δηλαδή που ειναι  χειμώνας??? στην καρδια μας μπορούμε να εχουμε ότι εποχη θέλουμε!
Ετσι κι εγω έφτιαξα ένα ακρως Ανοιξιάτικο μπουκάλι και είπα να το μοιραστούμε.
Πήρα λοιπόν το μπουκαλάκι μου και το πέρασα gesso λευκό,στη συνέχεια κόλησσα τα λουλουδάκια που αποτελούν τον μικρούλη κηπάκο μου.Γύρω απο τα λουλούδια έβαλα ενα είδος, χόρτου να το πω,μαλλί να το πω ,θα σας γελάσω και δεν το θέλω.Πάντως το χρησιμοποιούν οι υδραυλικοί για να σφίξουν τις βρύσες..(εμένα με βολεύει πολυ) οπότε ελπίζω να σας διαφώτισα.


Στη συνέχεια κόλησσα την καρδούλα μου  με τα φτερά της και τα πέρασα όλα με gesso λευκό και μετά  ξεκίνησα να χρωματίζω τον κήπο μου!
.
Λίγο τα mists της lindy's λίγο οι σκόνες artisan   ο κήπος μου πήρε χρώμα.

Ελπίζω να σας άρεσε .
Τα  λέμε με αγάπη .....klair.V!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

       My Christmas  collection!