Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Dare to Blossom!!!

     
 It's Spring Time Baby on scrapsnpieces  challenge!!!!!!!!!!!!
Κορίτσια νομιζω το δήλωσα ότι ανυπομονώ να έρθει η ΄Ανοιξη!!!!γι΄αυτό και το spring challenge του scrapsnpieces για μένα είναι ξεχωριστό!Μου αρέσουν τα χρώματα και οι μυρωδιές της ΄Ανοιξης κι έτσι κάθησα κι έφτιαξα ενα άκρως ανοιξιάτικο θέμα κι ας είναι ακόμα Φλεβάρης!!!!!Dare to Blossom  Dare to smile ...Dare to be happy....  and smile γιατι ........  εεεεεεερχεται η ΄Ανοιξη!!!!
 
Πήρα λοιπόν ενα κομματι ξύλου από παλέτα και πάνω σ΄αυτό έφτιαξα την συνθεσούλα μου!            
     
Εβαλα white crackle paste, κόλλησα χαρτιά,  έβαλα το αγαπημένο μου τυρκουαζ,  τα διακοσμητικά μου ,art stones, τα λουλούδια μου,τις πεταλουδίτσες μου, τα quotes  μου και σας το παρουσιάζω όλο χαρά!
       
Ελπίζω να σας άρεσε!
Τα λέμε με αγάπη...klair.V!!

6 σχόλια:

  1. Σούπερ ανοιξιάτικο και πολύ όμορφο ! Καλή επιτυχία Ελένη μου . Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η σύνθεσή σου!!! Λατρεύω το τυρκουάζ.Υπέροχες υφές! Σε ευχαριστούμε που έλαβες μέρος στην πρόκληση του Scraps N Pieces.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δημιούργησες έναν όμορφο και πλούσιο κήπο με υπέροχα χρώματα!! Πολύ καλή δουλειά! Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

       My Christmas  collection!