Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2019

Dig out your treasures!!

 A kingdom....a king ...a treasure!!

Αγαπακια μου γλυκα καιρο έχουμε να τα πουμε.
Εύχομαι να περνάτε τέλεια και να δημιουργείτε ασταμάτητα,γιατί δημιουργία =Ζωη.

Έφτιαξα ένα κουτί που μου ζητήθηκε και το θέμα του έπρεπε να παραπέμπει σε παλιό αντικείμενο .
Το κουτί βιβλίο λοιπόν που έφτιαξα είναι βασισμένο σε αντικείμενα που άνετα θα τα τοποθετούσε  κανεις πριν κάμποσους αιώνες,
όταν έφτιαχναν τα βιβλία τους μυστικά κουτιά για να κρύψουν πολύτιμους θησαυρούς η έγγραφα !
Η τεχνική που χρησιμοποίησα λίγο πολύ γνωστή αε όλους..άλλωστε την έχω αναλύσει και σε άλλα έργα.μου,αυτό όμως που έχω να σας αποκαλύψω σε αυτό εδώ το έργο είναι το εξής!

Ψάχνοντας τρόπο να φτιάξω τις άκρες των σελίδων από το βιβλίο μου ,προσπαθούσα να βρω πιο υλικό θα ήταν αυτό που δεν θα ήταν εύθραυστο..
Τον στοκο τον απεκλεισα γιατι στο πρωτο τσουγκρισμα.θα μου άσπρισε ενώ εγώ ήθελα ένα υλικό που θα γινόταν πέτρα.
Και Voila χρησιμοποίησα την  Fiber paste της Pentart Ναι αυτή για το sculpture painting.
Eκπληκτικό αποτέλεσμα και με σίγουρη διάρκεια.
Εύχομαι να σας διαφωτισα  αρκετα μσ την ιδεα  η οποια ομολογουμενως εμενα με.ενθουσιασε.

Σας φιλώ γλυκά!!!
Με αγάπη...Klair.V!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

       My Christmas  collection!