Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2019

Sweet memories!!

Γλυκές αναμνήσεις!!
Μου εμπιστεύτηκε αυτο το κουτι το οποιο ειναι γεματο πολυτιμες αναμνήσεις να το διακοσμησω.
Κανε ότι θες μου είπε ξέρεις εσύ.Αισθανθηκα χαρά κι ευθύνη μαζί.
Χαρά που με εμπιστεύτηκε κι ευθύνη γιατί μου εμπιστεύτηκε τις αναμνήσεις!
Ήξερα αμέσως πως θα κινηθώ για να το φτιάξω λες και κάτι οδηγούσε τα χέρια μου.
Οκ με βοήθησαν και τα ξυλόγλυπτα του Αρτέμη οποτε το αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο!
Κι έτσι ξεκίνησα με το υπέροχο ριζοχαρτο της stamperia τα εκπληκτικά ξυλόγλυπτα του #ArtemisDouros
Λίγη πάστα κρακελε  λιγη  παστα διαμορφωσης λίγα φύλλα χρυσου λίγη πατινα και το αποτέλεσμα μου άρεσε.
Ελπίζω και σε σας!!
Σας φιλώ γλυκά...με αγάπη Klair.V!!









4 σχόλια:

  1. Υπέροχο και καλοδουλεμένο, όπως πάντα, γλυκιά μου!!!!!
    Φαντάζομαι την χαρά αυτού που σου το εμπιστεύτηκε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το εύχομαι γλυκιά μου γιατί έχω αγωνία! Σ ευχαριστώ παρα πολυ!

      Διαγραφή

       My Christmas  collection!