Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019

So lovely crackle!

            Crackle with love!!

Μ αρέσει  το κρακελε αλλά αυτό που λατρεύω είναι αυτό που δίνει η παστα της  Pentart.
Δίνει μια απίστευτη διάσταση που εμένα τουλάχιστον μου αρέσει πολύ.
Έτσι και στο επόμενο κουτί που μου ζητήθηκε πρωταρχικό ρόλο παίζει η crackle paste της Pentart!
Το εσωτερικό ντύθηκε με μια απαλή σιελ χαρτοπετσετα ,βάφτηκε με σιελ  και παλαιωθηκε με πατινα μαυρη.
Στο εξωτερικό χρησιμοποίησα εκτύπωση μια ωραία ετικέτα την οποία κολλησα και διακόσμησηα με πάστα κρακελε.
Τέλος πέρασα ένα υπέροχο κερί σε αποχρωση πλατινας της Finnabair έφτιαξα τα στοιχεία μου που εβαψα επίσης με σιελ και καφέ και πέρασα μια πατινα vintage gold!
Απλουλι το κουτάκι μου αλλά εμένα μου άρεσε τρελά!!!Ελπίζω κι εσάς!
Σας φιλώ γλυκά...με αγάπη...Klair.V!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

       My Christmas  collection!