Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2019

So Romantic!


So Romantic!!!

Και  ξεκιναω να κανω τα ξυλα κοπης που μου ζητηθηκαν σε ρομαντικο στυλ δειγμα για μπομπονιερα!!!
Οκ! ευκολακι για καποιες απο εσας ...ελα ομως που εγω με το ρομαντικο δεν το χω ..δεν μου βγαινει βρε παιδι μου!
Τελικα ολα στο μυαλο μας ειναι και ολα τα μπορουμε αν θελουμε και ναι και ρομαντικά εγιναν και υπεροχα και ξετρελαναν !!
Το ξυλο κοπης ετοιματζιδικο ..εκτυπωνω τις υπεροχες φωτο που μου αρεσαν τις κοβω στις διαστασεις που θελω και τις βρεχω καλα ,σκουπιζω το περισιο νερο και απλωνω κολλα ντεκουπαζ στο ξυλο ,κολλαω.

Βαφω με χρωμα, πλησιον της αποχρωσης που εχει το θεμα, το υπολοιπο ξύλο κοπης.
Κολλαω διακοσμητικο στοιχειο {το οποιο εχω ηδη βαψει στην αποχρωση που ταιριαζει}στην κορυφη αλλα φυσικα και σε οποιο σημειο σας κανει κεφι.
Ξεκιναω με το κρακελε δυο συστατικων περναω το πρωτο χερι και στεγνωνω καλα με το θερμοπιστολο αλλα προσοχη να κρατατε αρκετη αποσταση και μην επιμενετε σε ενα σημειο γιατι θα φουσκωσει.
Αφου στεγνωσει το πρωτο βημα απλωνω το δευτερο συστατικο και επισης στεγνωνω πολυ προσεχτικα!Μην περιμενετε να δειτε τα σκασιματα αμεσως τα περισσοτερα θα τα αντιληφθειτε την αλλη μερα.Περνατε λαδι ζωγραφικης το οποιο θα σας δωσει μια ωραια vintage αποχρωση  η  αν θελετε πιο λαιτ αποτελεσμα  περαστε το με πατινα umbra.βαλτε τις κορδελες σας και εχετε το πιο ρομαντικο ξυλο κοπης!!!
 

Ελπιζω να σας αρεσε ..
σας φιλω γλυκα ..Klair.V!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

       My Christmas  collection!