Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

Make your life beautiful!!



Επειδη τις περισσότερες φορές οι δικές μου δημιουργίες αφορούν κομμάτια αδιάφορα, που δεν μου αρέσουν και θέλω να τα μεταμορφώσω ,θα κινηθώ και σήμερα στο  ίδιο μοτιβο.
Θέμα????Μεταμορφωση ενός κηροπηγιου το οποιο προσωπικά εμένα δεν μου άρεσε καθόλου στην αρχική του μορφή!
Πήρα λοιπόν τα αγαπημένα καλούπια της prima , εφτιαξα μια σύνθεση και απλωσα σε  όλην την επιφάνεια  μαύρο gesso.
Στη συνέχεια έβαψα τα καλούπια  και τον κορμό με μπλέ και πράσινο χρώμα κιμωλίας και την εκπληκτικη παστα patina effect της Finnabair και στα καλούπια πέρασα μια στρώση καφέ.
Χρησιμοποιώντας σκόνες Artisan προσπάθησα να δώσω την εικόνα του παλιού στο έργο μου.
Τόνισα με πατίνα antique gold τις λεπτομέρειες και τέλος πέρασα όλο το κηροπήγιο ταμποναριστά με μεταλικό ακρυλικό χρώμα.


Ελπίζω να σας άρεσε.
Τα λέμε με αγάπη Klair.V!


6 σχόλια:

  1. Λάτρης και εγώ του μπαρόκ ! Τέλεια μεταμόρφωση!
    Σας ανακάλυψα αρχικά στο pinterest και θαύμασα τα έργα σας. Χαίρομαι που σας συναντώ και από εδώ. Καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σέυχαριστώ γλυκια μου Χρυσάνθη ..τα λόγια σου ειναι πολυ ενθαρυντικά εύχομαι μια υγειη και δημιουργική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια μεταμόρφωση. Τα δε καλούπια είναι μεν καλά αλλά τα συνδιάζεις και ωραία. Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα για άλλη μια φορά! Χρησιμοποιείς πολύ όμορφα υλικά. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

       My Christmas  collection!