Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

" all the good things "



 Δεν είμαι βέβαια φανατικη blogger αλλα μαλλον τεινω να γινω!!!Οπότε καλο κουραγιο! 

  Το "all the good things" είναι το έργο μου για το challenge Δεκεμβρίου στο γνωστό σε όλους πια scrapsnpieces! Θέμα "it 's Christmas baby"... Πηγη έμπνευσης.... μα ποιος άλλος από τα κορίτσια του scrapsnpieces.
Όταν είδα την πρόκληση σκέφτηκα ότι δεν είχα καθόλου χρόνο, ήξερα όμως,  ότι θα έκανα τα πάντα για να προλάβω.  Και ήξερα από την αρχή τι ακριβώς θα έφτιαχνα !!!Ειχα στο μυαλό μου το ξύλινο σπιτάκι των παιδικών μου αναμνήσεων.... και όπως είπε και η αγαπημένη Designer: Viky Varvadouka https://www.facebook.com/vicky.varvadouka μαλλον έβλεπα πολύ Χαϊντι χαχαχαχα!!! 
Ειναι αλήθεια, το σπιτακι μου θυμιζε τα χιονισμένα τοπια των Άλπεων και καπου εκει περασα κι εγω τα παιδικα μου χρόνια, μεσα απο τις ιστορίες της Χαϊντι.
Το σπιτακι λοιπον στήθηκε και επρεπε να θυμιζει χειμωνα και τι άλλο....... Χριστούγεννα !

Ξεκινησα περνώντας το όλο με παστα διαμορφωσης για να δώσω μια άγρια υφή στους τοιχους.Γυρω γύρω τοποθέτησα τρεσα απο τα καλουπια IOD
https://www.scrapsnpieces.gr/iron-orchid-baroque-6  όπως και στο παράθυρα. Κολλησα μερικα λουλουδια και εφτιαξα τον φραχτη.
Τα  άφησα να  στεγνωσουν και μετά  ξεκινησα τη σκεπή φτιάχνοντάς τη με χαρτονι, γαζα και κανσον το οποιο διακόσμησα με  δαντελα που εφτιαξα με  punches https://www.scrapsnpieces.gr/punches.
Στη συνέχεια με το πιστόλι σιλικονης εφτιαξα στη σκεπή τους σταλαγμιτες που με την snow paste {home made}θα εδιναν
την αισθηση οτι το χιονι εχει παγώσει ακριβως εκει.
Παράλληλα περασα ενα καφέ χρώμα στο σπιτάκι και κολλησα ενα θηρεό γιατί το σπίτι δεν μπορει να μην εχει ταυτότητα..χαχαχα!


Με gesso ξεκίνησα να χιονιζω τον τοιχο του σπιτιού ακολουθώντας μια κατεύθυνση όπως θα πηγαινε ο αέρας και θα άφηνε το χιονι πανω στον τοιχο .Με την home made snow paste τέλος χιόνισα όλο το σπίτι, το φράχτη, τα λουλουδια, τη σκεπή και το έδαφος και κρέμασα το κλειδι του σπιτιου. 

Η επιγραφή του σπιτιού ειναι "all the good things"γιατι ηθελα να βαλω μια ευχη λογω των ημερων αλλα και γιατι θα πρέπει παντα να ειμαστε ευγνωμονες για όλα τα καλα που μας διδονται απλόχερα.
Ελπίζω να σας άρεσε το εργο μου, αλλα κυριως ελπίζω να σας ταξίδεψε, γιατι αυτός ήταν ο στόχος μου, να ταξιδέψετε και σεις στις ΄Αλπεις, στο σπίτι της Χάϊντι!
Τα λέμε...με αγάπη :Klair.V!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

       My Christmas  collection!