Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2019

Like an Angel!!



           O Aγγελος μου!!!

Πιστευω στους αγγελους ,το εχω ξαναπει αλλωστε, ναι σε εκεινα τα πλασματακια που μας προστατευουν, που μας απομακρυνουν ενιοτε απο τους κινδυνους και αλλες φορες μας αφηνουν να σπασουμε τα μουτρα μας. Που γελανε με τις χαζομαρες μας και στεναχωρουνται αφανταστα με τις κακες επιλογες μας.Μου αρεσουν γιατι μου θυμιζουν την παιδικη ηλικια ...εκεινη τη γεματη αθωότητα!

Αυτο το εργακι μου εχει θεμα τους αγγελους. 

Οι φωτογραφιες απλη εκτυπωση κολλημενες με τον απλο παραδοσιακο τροπο του ντεκουπαζ αφου πρωτα τις βρεξουμε ελαφρα.

Ολη την δουλεια εδω την κανει η παλια σανιδα  και τα νερα του ξυλου .
Αφου την ετριψα λοιπον καλα κολλησα τις φωτογραφιες και εφτιαξα τις μπορντουρες με τα καλουπια μου οπως και τα στοιχεια που θα πλαισιωναν το εργο μου. 


Εβαψα τα στοιχεια με σκουρο καφε χρωμα το οποιο φροντισα να σβησω με ενα βρεγμενο πανι με το οποιο εβαψα και το υπολοιπο ξυλο.
Εβαλα κρακελε δυο συστατικων στις φωτογραφιες και τονισα τα σπασιματα με πορπορινα και στο τελος τονισα ελαφρα τις λεπτομερειες με τα κερια της Finnabair.....και Voila!!!
Ελπιζω να σας αρεσε αγαπημενες μου !!
Mεχρι την επομενη φορα σας φιλω γλυκα ..
        Mε αγαπη Klair.V!!


2 σχόλια:

  1. Γίνεται να μη μας αρεέσει;Σχολή έχεις δημιουργήσει, ομορφιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου γλυκό σε υπερευχαριστω για τα όμορφα λόγια σου!!!

      Διαγραφή

       My Christmas  collection!