Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2019

My sweet little chair!!!!



          Γλυκες Αναμνησεις!!!

Αγαπημένο θέμα το συγκεκριμένο επέλεξα να το χρησιμοποιήσω σε μια παλιά καρέκλα πραγματικά  γεματη  αναμνήσεις.
Παρατημενη και παραμελημενη οπως συμβαινει στα περισσότερα απο τα παλια επιπλα εχει παντα να πει περισσότερες απο μια ιστοριες.Αληθεια υπάρχουν επιπλα που μιλανε ... για το παρελθον τους για οσα ζησανε ,ειναι γεμάτες αναμνησεις, ομορφες ,ευχαριστες ,δυσαρεστες αρκει να εχεις χρόνο και αυτια να τις ακουσεις!αυτη η καρεκλα μου βγαζει παντα κατι νοσταλγικο γι αυτο και το θεμα ηταν vintage!
To ριζοχαρτο ειναι απο την αγαπημενη  Stella και ταιριαξε περιφημα στην καρεκλα μου.Το θεμα τωρα ηταν η φωτοσκιαση την οποια θεωρω φοβερη τεχνικη και θελει αρκετη μαστορια να πετυχεις τις αναλογες σκιασεις για το καθε εργο.Ετσι λοιπον αφου κολησα προσεκτικα το ριζοχαρτο ξεκινησε το ταξιδι της φωτοσκιασης.
Θελει λιγη προσοχη στην αρχη αλλα οκ δεν ειναι και τραγικο.

Ξεκινησα ανακατευοντας  λιγο καφε με antique white  και με ενα σφουγαρι ξεκινησα ταμποναριστα να βαφω γυρω απο το ριζοχαρτο ,οπου ηθελα να το απαλυνω λιγο με ενα αλλο σφουγγαρι και σκετο antique white ξανοιγα λιγο την αποχρωση ...και ετσι συνεχισα μεχρι που ολοκληρωσα την φωτοσκιαση ,όλο το μυστικο ειναι να μην χρησιμοποιειτε τον ιδιο σταμπαδορο για ολα τα χρωματα για να μπορειτε να κανετε πιο ευκολα και την ενσωματωση τοσο των χρωματων οσο και με την εικονα.
Ελπιζω να σας διαφωτισα εστω και λιγο αγαπημενες μου !
Σας φιλω γλυκα ...με αγαπη Klair.V!!



2 σχόλια:

  1. Πέρασα και από εδώ για να σου πώ πόσο μου άρεσε η γλυκειά καρεκλίτσα σου! Η φωτοσκίαση είναι πράγματι το πιό σημαντικό πράγμα στο ντεκουπάζ και είναι πάντα ευπρόσδεκτες οι όποιες σχετικές συμβουλές επί του θέματος, όπως οι δικές σου, Ελένη μου!
    Ανυπομονώ κάθε φορά να θαυμάσω την επόμενη δημιουργία σου!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου τα λόγια σου μου δίνουν κουράγιο σ ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή

       My Christmas  collection!