Τρίτη 27 Αυγούστου 2019

Office Madness!!!


                             
                        Pls transform me!!!

Βαρεθηκατε την παλια αχαρη συρταριερα του γραφειου σας.......το ξερω το ξερω και σας  καταλαβαινω χρυσουλια μου!Μην μου αγχωνεστε ομως γιατι σας εχω τη λυση για να ομορφυνετε ενα κατα τα αλλα αχαρο επιπλο !
Εγω συγκεκριμενα την εχω στο εργαστηριο και εδω και καιρο δεν μου καθοταν καθολου καλα στο ματι ...ελα ομως που με βολευε,οποτε επρεπε να  μεταμορφωθει και απο ασχημοπαπο να γινει κυκνος!
Ετσι λοιπον αποφασισα την ανασυσταση της εξωτερικα!

Αρχικα  εβαψα με το antique white https://www.facebook.com/majesticpaintvelvettouch/ και απο πανω περασα το απιστευτο vintage effect της ιδιας εταιριας ανακατεμενο με ενα απαλο γκρι το violet grey.
Πριν ακομα στεγνωσει εσβησα ελαφρα σε ορισμενα σημεια και φανηκε το ασπρο απο μεσα και το καφε της συρταριερας.
Στη συνεχεια εκανα τα 
στενσιλ  και κολλησα τα υπεροχα στοιχεια απο τα καλουπια της Re-design.
Αφησα να στεγνωσουν και στη συνεχεια εβαψα και αυτα με γκρι χρωμα .Στεγνωνω και στη συνεχεια εκανα dry brush


με   antique white πολυ προσεχτικα για να ανδειχτει το στενσιλ αλλα και ολο το συνολο που ειχε το vintage effect!!!
Με συνοπτικες διαδικασιες οπως βλεπετε μεταμορφωθηκε μια αχαρη συρταριερα και μαλιστα σε χρονο dt!
Σας φιλω γλυκα!!!!!!
Klair.V!!!  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

       My Christmas  collection!