Τρίτη 25 Ιουνίου 2019

My lovely Vintage Effect!!


  Majestic Vintage Effect!!!
Koριτσάρες μου ελπιζω να ειστε ολες καλα και να δροσίζεστε σε κάποια παραλία...και να περνάτε υπέροχα!
Ωραία βέβαια η παραλία ωραίες οι βουτιές αλλα εγώ έχω πώρωση τι να κάνω αν δεν δημιουργήσω θα σκάσω παιδί μου!

Και καπως ετσι ξεκινησα να φτιαξω κατι με το vintage effect που προσφάτως αγορασα απο την Anastasia Diamantara https://www.facebook.com/majesticpaintvelvettouch/.
Ξερετε οτι μια αδυναμια στις αγριες επιφανειες την εχω ..ε! το vintage effect ηρθε κι εδεσε.
Ξεκινησα να το δοκιμασω απλα και να δω τις δυνατοτητες του οι οποιες  όπως αποδείχτηκε ειναι απεριοριστες... απο τοιχους επιπλα μεχρι πινακες!!
 Θυμάστε το μπουστο που ειχα φτιάξει και δεν ηξερα σε τι καδρο να το ενταξω??Εφτιαξα λοιπον  με το Vintage effect ενα σουπερ ουαου back round αρχιζοντας στην αρχη τους πειραματισμους μου .Ξεκινησα με μια στρωση antique white  το οποιο ανακατεψα με το vintage effect στεγνωσα α!και να τονισω οτι στεγνωνει πανευκολα δεν ξερω αν παιζει ρολο το οτι ειναι καλοκαιρι βεβαια.
Στη συνεχεια αρχιζα να χτιζω με άλλα χρωματα, το ανακατεψα με σκουρο καφε, με κεραμιδι, με κιτρινο κι αρχισα να κανω ακανονιστες γραμμες,
τις οποιες αφου στεγνωσα παλι, το καθε χρωμα παντα ξεχωριστα, αρχισα να τα καλυπτω  ταμποναριστα με καφε σκουρο, με προσοχη ομως, μην εξαφανισω τα χρωματα που εχω απο κατω.
Ανακατευοντας λιγο στοκο με αμμο εκανα τα στενσιλ μου κι αυτο γιατι ηθελα ογκο στα σχεδια και αγρια εμφανιση και σε αυτα .Τα πέρασα επισης ταμποναριστα με τα χρωματα που ανεφερα πριν.Στη συνεχεια σταδιακα αρχισα να ταμποναρω με χρυσο και μπρονζε εως οτου το αποτελεσμα με ικανοποιησε!Ηρθε κι εδεσε τελεια με το μπουστο μου!!
Ελπιζω να σας αρεσε και να σας διαφωτισα αρκετα!!!
      


 Σας φιλω γλυκα....          
               Με αγαπη                    Klair.V!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

       My Christmas  collection!