Τρίτη 4 Ιουνίου 2019

Treasure box!!!



 Κουτι ....μονο για Θησαυρους!!!
 Σας έλειψα αγαπες μου??????? ....κι εμενα πολυ,γι αυτο μετα απο απαιτηση του κοινου πάμε να φτιαξουμε το κουτι του θησαυρου !! 
Ενα απλο κουτι μεταμορφωνεται για τις αναγκες μιας γλυκιας μου φιλης προκειμενου να φυλαξει τους θησαυρους της!
Ξεκινησα με μια αγαπημενη χαρτοπετσετα αφου πρωτα περασα το κουτι με ασταρι.
Εβαλα κολλα και με μια ζελατινα εστρωσα την χαρτοπετσετα για να μην μου σκιστει αφου κολλησε καλα περασα απο πανω ενα στρωμα κολλας αφαιρωντας ολο τον αερα σιγα σιγα.
Αφου στεγνωσει κοβω τις ακρες με μια λιμα και περναω βερνικι για να ισχυροποιησω την ανθεκτικοτητα και να μην μου μουτζουρωθει η χαρτοπετσετα απο χρωματα και πατινες.
Φτιαχνω τα στοιχεια μου με τα οποια θα διακοσμησω το κουτι μου και τα τοποθετω (στεγνωνω)και τα βαφω με καφε χρωμα ανακατεμενο με λιγο μαυρο, σκουπιζω ελαφρα και τα περναω με κολλα για φυλλα χρυσου...αφου στεγνωσει ελαφρα βαζω τα φυλλα χρυσου .
Τα στοιχεια στο κεντρο του κουτιου δεν τα περασα με φυλλα χρυσου αλλα τα αφησα ως εχουν .
Αφου τελειωσα το επάνω μερος εβαψα το κουτι με majesic paint  σε μωβ αποχρωση κανοντας ριγες με ενα πιο απαλο μωβ και στη συνεχεια με ενα στενσιλ εκανα ολη την πλαινη επιφανεια .Στεγνωνω και περναω πατινα umbra για να παλαιωσω το χρωμα και το στενσιλ.Συνεχιζω με το εσωτερικο του κουτιου βαφοντας το ολο μωβ και στα πλαινα βαζω το υπολοιπο της χαρτοπετσετας.κανω κρακελε το εδαφος και περναω το antique white  και με σφραγιδες διακοσμω το εσωτερικο του.Στο καπακι παλαιωνω ξυνοντας το χρωμα και βαζω ριζοχαρτο και σφραγιδες!


Το κουτι καπου εδω ολοκληρωθηκε ελπιζω να σας αρεσει και να σας εμπνευσει!!
        Σας φιλω γλυκα ......
        με αγαπη Klair.V!!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

       My Christmas  collection!