Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2018

Just my passion 2nd part!!!!



                                         Πηλοποιηματα{περίπου}!!!!!!!

Κoριτσαρες μου  καθε φορα που γραφω θα ηθελα να ειμαστε καπου ολες μαζι και να ανταλλασουμε αποψεις γνωμες ιδεες να εμπνεουμε η μια την άλλη !
Όμως μετα επανέρχομαι στην πραγματικοτητα και αρκουμαι εστω στην διαδικτυακή μας παρεα και ανταλλαγες αποψεων  και ιδεων!

 Πως θα μπορουσε να λειπει λοιπον και αυτη η δημιουργία  απο το σημειωματαριο των ιδεων μου?με μια διαθεση δημιουργικη   και ανταλλαγης  καθε τεχνικης που χρησιμοποιω!
 Το συγκεκριμμενο παρατηρω οτι εχει μεγαλη απηχηση και καποια κοριτσια  το θεωρουν δυσκολο .. μα ενα εχω να πω ...ειναι απλο και γρηγορο..a piece of cake  που λενε και στο χωριο μου!
Παιρνωντας λοιπον ενα κομματι ξύλου αρκετα χοντρο εφτιaξα τα στοιχεια με τα καινουργια καλουπια της Prima Re-Design  https://www.scrapsnpieces.gr/prima-re-design-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%8D%CF%80%CE%B9-%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B7%CF%82-bridgeport-irongate και επειδη ακουω διαφορα για τον πηλο για τα καλούπια και με τι θα δουλεψει ο καθενας....καντε οτι σας κανει κεφι  και δουλεψτε με οτι σας αρεσει!

Εμένα λοιπόν μου αρεσει ο πηλος γιατι στα εργα μου δινει μια φανταστικη παλαιωμενη οψη με ωραιο κρακελαρισμα και οχι το τελειο φινιρισμα του ετοιμου!

Βεβαια σε ορισμένα στοιχεία φυσικά και θελω μεγαλυτερη ανθεκτικοτητα γι αυτο και χρησιμοποιω ρητινη η οποια ειναι σουπερ ανθεκτικη δινει τελειο αποτελεσμα και γινεται ευκαμπτη αν ζεσταθει.
 Οσο για τα καλουπια τα παιρνεις μονο μια φορά και τα χρησιμοποιεις για χιλιαδες αντιτυπα!ασε που σας εχω μαθει να φτιαχνετε καλουπια με τα χεράκια σας  https://vrisieleni.blogspot.com/2018/03/home-made-silicon-mold.html οποτε μπορειτε να βγάλετε αντίγραφα απ οτι μπορειτε να φανταστείτε ...απο μια κορνιζα κρεβατιου μεχρι το σκαλισμα μιας καρεκλας !

Εβαψα λοιπον τα στοιχεία μου με το σουπερ σοκολατι χρωμα majestic paint ξερετε εκεινα τα velvet touchhttps://www.facebook.com/28artcenterchalkpaintvelvetfilothei/ το αφησα να στεγνωσει και απο πανω με την μεθοδο  dry wash περασα το αγαπημενο country beige της ιδιας εταιρείας.

Στο μπουκαλι ακολουθησα την τεχνικη που σας εχω δειξει στο post:https://vrisieleni.blogspot.com/2018/03/ttle-tutorial-step-by-step.html  και στη συνεχεια κολλησα τα διακοσμητικα και εβαψα με τα ιδια χρωματα με την διαφορά οτι εδω
 χρησιμοποιησα και τα μαγικα κερια της finnabair  για λιγη περισσοτερη λάμψη!https://www.scrapsnpieces.gr/finnabair-art-alchemy-metallique-wax-aged-brass!!!
Ελπιζω να σας αρεσε και να σας διαφωτισα αρκετα !!!Μονη συμβουλη που εχω να σας δωσω για τα καλούπια ειναι 
"Μην Βιαζεστε "!




                           Σας φιλώ πολυ γλυκά...Klair.V!!!





2 σχόλια:

  1. Υπέροχα !!!!!!!!!! ........σαν εσένα !!!!!
    Γύρισα και θα τα λέμε . Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσανθη μου μου ελειψες ποσο καιρο εχω να σε δω????Πολυ χαιρομαι που εισαι εδω γλυκια μου!!!

      Διαγραφή

       My Christmas  collection!