Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2018

My Box!!!!

                                Το Κουτί!!!!!!!

Εκτος απο τα μπουκαλια μου αρεσουν πολυ και τα κουτια αν και δεν τους εχω δωσει μεγαλη βαρυτητα αλλα μαλλον απο δω και περα θα ασχοληθω περισσοτερο!
Μου αρεσει το μυστηριο που κρύβει ενα κλειστο κουτι ..και η αγωνια μεχρι να το ανοιξεις!




Ετσι λοιπον και αφου πηρα αυτο το κουτι απο τη φιλη μου Christina Tsav και το @Crafthouse αργησα αλλα αποφασισα πως το ηθελα λουλουδατο..Ξέρω δεν με εχετε συνηθισει σε τετοιες αποχρώσεις αλλα να τωρα που ο χειμωνας ειναι προ των πυλων θέλω να κρατησω το καλοκαιρι μεσα μου οσο το δυνατον πιο πολυ!


      Αρχικα εβαψα το εσωτερικο του με ενα κοκκινο χρωμα @majesticpaint tomato ανακατεμενο και με άλλα χρωματα αλλα μην με ρωτησετε με πια θα σας γελασω και δεν το θελω! και αφου στεγνωσε καλα εκανα ενα στενσιλ στο κεντρο!                      

Στη συνέχεια έβαψα το εξωτερικό του με το countrybeige των @majesticpaints και κολλησα τα διακοσμητικά στοιχεια μου!
Τα διακοσμητικά μου τα πέρασα με το Lagoon  της ιδιας εταιρείας χρωματων και τα πέρασα με μια πατίνα umbra!              


Αφου διαλεξα  τη χαρτοπετσετα που θα κοσμουσε το κουτι μου με την μεθοδο του ντεκουπαζ την κολλησα στο καπάκι.Αφησα ενα κενο ομως στο οποιο ηθελα να προσαρμοσω ενα κειμενακι!

Στο κενο πέρασα  μια στρωση απο την παστα κρεκελε της Finnabair και μολις εκανε τα σκασιματα της με την υπεροχη πάστα διαμορφωσης Valejo http://www.decofoam.gr/index.php/pages/glue-paste-col-200/pastes/%CF%80%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CF%86%CE%AD-%CF%80%CE%AD%CF%81%CE%BB%CE%B1-vallejo-200ml-detail η οποια μου εδωσε μια τελεια υφη έκανα τα γράμματα!!
 Αφου στεγνωσαν ολα πολυ καλαέκανα με στενσιλ και την ίδια πάστα Valejo  ενα σχεδιο στα δυο πλαινά του κουτιου.
Στη συνέχεια  πέρασα όλο το κουτι  εκτος απο το μπροστινο μερος πάνω από τα  στοιχεια με πατινα umbra και σκουπισα ελαφρα! 
Πέρασα με προστατυτικο βερνικι και ....Voila!!!



                                          Ευχομαι να σας αρέσει!!!!!!!!!!
                                Σας φιλω γλυκα...Klair.V!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

       My Christmas  collection!