Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018

One more chance!!!

             Αλλη μια ευκαιρια!!!!

Κοριτσαρες μου ευχομαι να ειναι ολα καλα και να περνατε υπεροχα!!!Και να δημιουργειτε φυσικα γιατι οταν δημιουργουμε γινομαστε αλλοι ανθρωποι!!!Πιο ευαισθητοι πιο δοτικοι πιο ηρεμοι!Μην χανετε λοιπον ευκαιρια και δημιουργηστε!!!
Πριν λοιπον αποφασισετε να πετάξετε κατι που βαρεθηκατε η δεν σας αρεσει ετσι οπως ειναι ξανασκεφτειτε το και δωστε του μια δευτερη ευκαιρια!Το αξιζει!
Καπως ετσι συνεβη και με αυτο το κηροπηγιο το οποιο το βρηκα στα σκουπιδια χωρις να εχει κανενα εμφανως προβλημα παρα μονο τη βαρεμαρα της ιδιοκτητριας!Δυστυχως και επειδη αποδεικνυομαι τελικα πολυ κακη μπλογκερ δεν εχω φωτο του πριν οποτε βαλτε την φαντασια σας να δουλεψει.Το γυαλι ηταν διαφανο και η βαση του καφε χρωμα ..σαν οψη πραγματικα αδιαφορο!!

Ετσι ξεκινησε η ανασυσταση του !

Σκεφτηκα οτι την βαση θα την ηθελα παλαιωμενη οποτε επρεπε να κανω εναν συνδυασμο που να μου δινει την εικονα μεταλλου οξειδωμένου!Πηρα πάστα rust effect την οποια θα βρειτε εδω:https://vrisieleni.blogspot.com/2018/01/gimme-some-more-rust-effect-baby.html
και περασα ολη τη βαση .Στη συνεχεια πηρα γαλαζια σκονη artisan powder https://www.scrapsnpieces.gr/frank-garcia-memory-hardware-artisan-powder-marquise-blue  και πασπαλισα εδω κι εκει τοσο οσο να μου δωσει την εικονα της οξειδωσης.
Και τελος περασα ταμποναριστα την υπέrοχη αποχρωση ακρυλικου σε μπρονζε της Finnabairhttps://www.scrapsnpieces.gr/art-alchemy-acrylic-paint-metallique-brass-hardware




Και η βαση εγινε καπως ετσι!

Αφου τελιωσα με τη βαση επρεπε να αποφασισω τι θα κανω με τη γυαλα!
Σαφως και την ηθελα barok style  γιατι μου αρεσει τρελα αλλα ηθελα και καποια στοιχεια πιο αναλαφρα!
Ετσι πηρα μια ειδικη πάστα (δεν την εχω φτιαξει ακομα αλλα που θα μου παει χαχαχα!!)την Pasta Luce και περασα το κατω μερος της γυαλας εως την μεση απο τη εσωτερικη πλευρα της!
Στη συνεχεια ψέκασα με mirror effect τη γυαλα και στο σημειο της παστας την οποια ειχα φροντισει να απλωσω αραια για να υπάρχουν κενα!
Εφτιαξα τα στοιχεια μου με τα καινουργια καλουπια της re-design Prima https://www.scrapsnpieces.gr/prima-re-design-decor-mould-thorton-medallion και τα κολλησα στο γυαλι!
Αφου στεγνωσαν τα εβαψα με το υπέροχο Palladium της  https://www.facebook.com/majesticpaintvelvettouch/και στη συνεχεια περασα το walnut glaze της ιδιας σειρας(@Majesticpaint) και σκουπισα ελαφρα τα στοιχεια!





Στη συνεχεια και αφου εχουν στγνωσει ολα τριβω με προσοχη το mirror effect  για να δημιουργησω κενα στην επιφάνεια μου κι εκει που εφτιαξα τα κενα με αναποδο ντεκουπαζ κολλησα ενα υπεροχο ριζοχαρτο απο την Stamperia!Τονισα το ριζοχαρτο με ασπρο gesso για να φωτισει και αφου στεγνωσε καλα πέρασα ολη την εσωτερικη πλευρα με μαυρο gesso  ετσι ωστε οτι κενα απέμειναν να καλυφθουν και να τονιστουν ταυτοχρονα!





Ελπιζω να σας αρεσε αγαπημενες μου!!!
Μέχρι την επομενη φορά σας φιλω γλυκα !!!!!

                                Με αγάπη Klair.V!!!



8 σχόλια:

  1. Υπέροχο ! Φανταστικό , αγαπημένη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο!!
    Που να ήξερε αυτή που το πέταξε, πώς θα το μεταμόρφωνες με τόση μαεστρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φαντασία το έργο και η περιγραφή. Μπράβο μεγάλο σου αξίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

       My Christmas  collection!