Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2018

Colour madness!!!!

 

Ολικη μεταμορφωση or "Be my guest 3"!!!
Δεν σας εχει τυχει να πεσουν στα χερια σας αδιαφορα επιπλα που δεν ειναι καθολου του γουστου σας?????Μη μου πείτε οχι!!!!!!
Φυσικα και εχει συμβει και θελετε να τα παρετε και να τους αλλαξετε τα φωτα!
Ε!αυτό εκανα κι εγω με το επιπλάκι τηλεόρασης που εδω και καιρο το ειχα βαλει στο ματι!Τα κοριτσια μου εδωσαν το ελευθερο να το μεταμορφώσω και ετσι ξεκινησα!
Απο την αρχικη του μορφη καταλαβαινετε οτι ειναι απο κεινα τα επιπλα που δεν τους ριχνεις δευτερη ματια!Ξεκινησα λοιπον παρολο που δεν ειχα πολυ χρονο στην διαθεση μου περνώντας ενα γενναιο χερι μεσα κι εξω με την καινουργια απόχρωση των @majesticpaint το tiffany..https://www.facebook.com/majesticpaintvelvettouch/
Αφου στεγνωσε καλα πέρασα νερομενο beautiful night  και σκουπισα ελεφρα !Να εχει μεινει λιγο μαυρο  αλλα να φαινεται και αρκετο απο το tiffany!
Αφου στεγνωσε και το μαυρο πέρασα με τη μεθοδο dry brush {και για οσους δεν την γνωριζουν :βουταμε το πινελο στο χρωμα το σκουπιζουμε ελαφρα και αρχιζουμε να βαφουμε τοσο απαλα οσο να ακουμπα το πινελο στο επιπλο}με yellow  της ιδιας εταιρείας.Κάπου εδω εχω φτιαξει τα διακοσμητικα μου με ρητινη και τα κολω στο επιπλο περνωντας ,τα αφου πρωτα τα εχω ασταρωσει, και τα βάψω με το yellow!αφου στεγνωσε και το κιτρινο περναμε μια γενναια δοση tomato red οχι ομως να καλυψει τα προηγουμενα χρωματα!Σβηνω το παραπανισιο χρωμα με μωρομαντηλο και αφηνω να στεγνωσει!


Στη συνεχεια παιρνω ενα καθαρο πανακι ελαφρως νωπο και αρχιζω να τριβω πολυ ελαφρα το επιπλο σιγα σιγα θα αρχισουν να βγαινουν στην επιφανεια οσα χρωματα εχετε βαλει.Εσεις θα αποφασισετε πιο ειναι αυτο που θα κυριαρχησει!
Ελπιζω να σας άρεσε γιατι τα κοριτσια το λατρεψαν!


Σας φιλώ γλυκα...Klair.V!!!

6 σχόλια:

       My Christmas  collection!