Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2018

A thousand and one nights!!!


     Xιλιες και μια Nυχτες!!!!

Αγαπημενες μου ευχομαι να ζειτε παντα το παραμυθι σας!!!
Κι αν δεν υπαρχει να το δημιουργησετε εσεις,γιατι στη ζωη  αν δεν κυνηγησουμε το παραμυθι μας με σκοπο να το ζησουμε ,δεν θα το κανει κανεις για μας!!
 Καπως ετσι ξεκινα και αυτο το ταξιδι με το λυχναρι του Αλλαντιν !!!Και μου αρεσε τοσο πολυ που μου θυμισε το γνωστο παραμυθι ωστε το ονομασα "Χιλιες και μια νυχτες".
 Το λυχναρι ειναι μια απλη παμφθηνη σαλτσιερα απο γνωστο market η οποια με το που την ειδα μου αρεσε τρελα η ιδεα να την φτιαξω γλαστρα κι ετσι εγινε η αγορα του αιωνα!


Αφου την ασταρωσα κολλησα τα υπεροχα ριζοχαρτα της stamperia
Στη συνεχεια περασα ολη την επιφανεια εκτος απο το ριζοχαρτο με την παστα κρακελε της Pentart η οποια μου δινει ενα ονειρεμενο κρακελε αποτελεσμα.
 Ακολουθως και αφου αφησα να στεγνωσει η παστα περασα παντου πατινα umbra σκουρα καφε και αφαιρεσα ελαφρα με ενα πανακι!
 Τελος τονισα με τα κερια της Finnabair τις λεπτομερειες απο τα σπασιματα και εδωσαν μια λαμψη απιστευτη!

Αυτο ηταν το λυχναρι του Αλλαντιν!!!
Ελπιζω να σας αρεσε και μεχρι το επομενο....
Σας φιλω γλυκα...Klair.V!!!

11 σχόλια:

  1. Υπέροχο γλυκειά μου. Εύχομαι το λυχναράκι να σου φέρει , όση τύχη επιθυμείς ! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστω αγαπημενη μου ..ολα καλα??τι θαελεγες οταν ανεβω θεσσαλονικη να περασω απο βεροια για κανα καφεδακι ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ και ανυπομονώ να σε γνωρίσω και από κοντά . Θα σου στείλω με μήνυμα τηλέφωνο και διεύθυνση. Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο το 'λυχνάρι' σου!!!!!! Με ενθουσίασε!!!!
    Καλό και δημιουργικό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. βρε κοριτσαρα μου θελω καιρο να στο πω και ολο κατι τυχαινει και φευγω απ την αναρτηση.....εισαι η χαρα της ζωης σε καθε σου tutorial με τις περιγραφες σου μου δινεις τοση αισιοδοξια και ωθηση για δημιουργια ...ο ενθουσιασμο σου με ξεπερνα ...αγαπω σε πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημενη μου Αιμιλυ κι εγω σ αγαπω πολυ χωρις φιοριτουρες και περισσευματα απλα αγνα σ αγαπω γιατι εισαι ντομπρα και αληθινη!!Ανυπομονω ποτε θα μας δοθει η ευκαιρια να τα πουμε απο κοντα!!!

      Διαγραφή
  5. Τέλειο το λυχνάρι του Αλαντιν!!!!Το λάτρεψα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολέττα μου σ ευχριστω αγγελε μου πολυ σημαντικη για μενα η γνωμη σου!

      Διαγραφή

       My Christmas  collection!