Τρίτη 17 Μαρτίου 2020

Be my guest 3!!

by Klair.V!
My sweet Luis XV commode!!
Οτι μου αρέσει να μεταμορφωνω,να αλλάζω να δίνω ζωή σε αντικείμενα που μοιάζουν για πέταμα,να δίνω γενικώς δεύτερες ευκαιρίες, το ξέρετε!!!!
Έτσι έγινε και με αυτήν την κομμοτα!!
Την βρήκα σε αυτήν την κατασταση και την ερωτεύτηκα .
Ήθελα να της δώσω την παλιά της αίγλη.Ηταν βέβαια αρκετά ταλαιπωρημένη και το επάνω μέρος εντελώς κατεστραμμενο αλλά ήμουν σίγουρη ότι άξιζε τον κόπο.
Ξεκινησα τριβωντας την πολύ καλά για να φύγει τελείως αυτό το λουστρο που κρύβει ολοσχερώς την ομορφιά αυτού του επίπλου και στοκαρισα ολα τα  κατεστραμμένα σημεια.
Δεν ήθελα με τπτ να κρύψω πάλι αυτά τα υπέροχα σχέδια που αποκαλύφθηκαν κι έτσι αποφάσισα να βάψω μόνο τα συρτάρια και το υπόλοιπο να το περάσω απλά με ενα απαλό λουστρο το οποίο απλά θα του δώσει μια ένταση.
Κι έτσι έκανα,έτριψα πολύ καλά κι έδιωξα όλο το λουστρο,έφτιαξα στενσιλ με χρώμα #Majesticpaintgteece antique white στα συρτάρια  και στο πάνω μέρος της,
έβαλα τρεσα και στοιχεια ξυλόγλυπτα από τη συλλογή της https://www.facebook.com/dartelasticwood/την πρώτη και μοναδική εταιρεία παραγωγής ξυλογλυπτων στην Ελλαδα.Τα εβαψα και τονισα με χρυσό οπως και τις λεπτομερειες.
Χερούλια και υπόλοιπα ήταν δικά της κι έτσι τα άφησα.Το επάνω μέρος επίσης  το πέρασα με βερνικι ανακατεμμενο με χρυσο!Αυτο ηταν απο τα αλωνια μπηκε ξανα στα σαλονια η γλυκια μου!!!
Σας φιλώ γλυκά με αγάπη...Kkair.V!!

4 σχόλια:

  1. Υπέροχο επιπλάκι!!! Ελένη μου, με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το πώς έφτιαξες το πάνω μέρος γιατ7 θέλω να φτιάξω κι εγώ ένα τραπεζάκι. Τί ακριβώς έκανες μετά το στοκάρισμα; μέ τι χρώμα/απόχρωση το πέρασες πριν το λούστρο; και τί είδους λούστρο χρησιμοποίησες;
    Φιλάκια πολλά και καλή δύναμη με τον κορωναϊό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκια μου καλησπέρα.. λοιπόν αφού στοκαρισα έκανα ανάγλυφα με χρώμα κιμωλιας και εβαψα σε άσπρο αλλά δεν μου πολύ άρεσε γι αυτό περασα βερνίκι ανακατεκενό με χρυσο!όλα από majestic

      Διαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου! Δεν καταλάβαινα πώς σκούρινε το λευκό. Υποθέτω πως το βερνίκι θα ήταν σκούρο και όχι διάφανο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βερνίκι είναι διαφανές η σκόνη το κάνει χρυσο και αδιαφανές!!

      Διαγραφή

       My Christmas  collection!