Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2022

Dress like Princess!



  Dress like Princess

Καιρό είχαμε να τα πούμε από δω αγάπες μου...κι εύχομαι να είστε όλοι καλά όσοι φανατικά ακολουθείτε μόνο τους bloggers!!

Σας εχω μπούστο που με έχει ξετρελανει απλά....  και φυσικά θα το μοιραστώ μαζί σας γιατί τέχνη κλειδωμένη στο ντουλάπι μουχλιαζει που έλεγε και η γιαγια μου.

Έτσι λοιπόν ονειρεύτηκα να  φτιάξω μια φορεσιά από κείνες τις μπαρόκ ....τις πριγκιπικές!!Για πριγκίπισσες ντε!!!


Έτσι λοιπόν εκεί που είχα ένα μπούστο και το  είχα ψιλοετοιμασει με ένα υπέροχο καλούπι από τη συλλογή la blanche και τις υπέροχες τρεσες της @dartelasticwood , συνέχισα φτιάχνοντας από μια παλιά δαντέλα μια φούστα, σκληρενοντας το ύφασμα της με Paverpol.Ετσι κατάφερα να  δώσω όγκο στην φουστα και πάνω εκεί αποφάσισα να τη διακόσμηση με perplex μια συλλογή από  σπασμένα  ξυλόγλυπτα εμπνευσμένο από τον ζωγράφο Chris Leloudis και υλοποιημένο από την @dartelasticwood.

Κόλλησα τα ξυλογλυπτα και ψεκασα με ένα χρώμα κιμωλίας για να δώσω ένα ομοιορφο χρώμα στο έργο μου ,συνέχισα βάφοντας το με το αγαπημένο σκούρο καφε almost black ,το οποίο φυσικά σας έχω μάθει πως θα το φτιάξετε μόνοι σας.

Το έργο μου άρχισε να παίρνει μορφή αφού πρόσθεσα κι άλλα ξυλόγλυπτα στις επωμίδες και στη ζώνη και τα εβαψα με τις υπέροχες Πατινες της pentart τις οποίες  θα   βρείτε στο #xeirokamotο
και φυσικά όχι μόνο αυτά αλλά και μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων που θα απογειώσουν τις δημιουργίες σας όπως ριζοχαρτα ξυλόγλυπτα χρώματα και ακρυλικά και κιμωλίας

Το τελικό χρώμα αποφάσισα να είναι το palladium των @Majesticpaintgreece και την υπέροχη συλλογή  των χρωμάτων θα  τη βρείτε στο @28artcenter και την επίσης υπέροχη Αναστασία Διαμανταρα.
Κάπως έτσι εξελίχθηκε και ολοκληρώθηκε ένα μπούστο πριγκιπικό που λάτρεψα γιατιμε ταξίδεψε σε άλλες εποχές!
Σας φιλώ γλυκά κι ελπίζω να τα πούμε σύντομα!
Klair.V


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

       My Christmas  collection!