Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2019

You can do it!!!


                              Μπορεις κι εσυ να το φτιαξεις!!

Αγαπημενες μου ευχομαι να ειστε καλα ευτυχισμενες και πανω απ΄όλα δημιουργικες!!!!Εχετε καταλαβει οτι ειμαι σε δημιουργικο οιστρο οποτε θα σας ζαλισω για λιγο!
Λοιπον έχουμε και λεμε ....θελουμε πιατελα ..ωραια ...μουρατη ....και μοναδικη !πως θα γινει αυτο ρε παιδια??????στην αγορα κυκλοφορουν ολο τα ιδια και τα ιδια!μην μου αγχωνεστε σας εχω τη λυση......

Αν σας αρεσει η πιατελα που βλεπετε συνεχιστε την  περιηγηση αν παλι οχι φευγατε και μην χανετε το χρονο σας καντε κατι αλλο βρε αδερφέ!
Ξεκιναμε λοιπον πως θα φτιαξουμε μια πλαστικη παμφθηνη πιατελα σε μπαροκ αριστουργημα!
Πρωτον πρεπει να παρετε την πιατέλα .....αφου λοιπον την πηρατε περάστε την με μια γεναια δοση μαυρο gesso!Φτιαξτε τα διακοσμητικα σας ενω στεγνωνει το gesso και κολληστε τα στην πιατελα σας!
Περάστε όλη την πιατελα αφου σιγουρευτειτε οτι ειναι στεγνα στοιχεια και gesso με ενα μπεζ χρωμα κιμωλιας !!!
 Αφου στεγνωσει και αυτο περάστε τα διακοσμητικα σας με ενα σκουρο καφε χρωμα κιμωλίας και ψεκάστε με λιγο νερο τοσο οσο να αρχισει να φαινεται απο μεσα το μπεζ χρωμα !παρτε στη συνεχεια ενα μωρομαντηλο και σκουπιστε τοσο οσο εσεις επιθυμειτε να φαινεται το μπεζ η το καφε!

Αυτο ηταν γλυκουλια μου ελπίζω να σας αρεσε ...μεχρι την επομενη αναρτηση σας φιλω γλυκα!!!
                     Με αγάπη ...Klair.V!!!



6 σχόλια:

       My Christmas  collection!