Τρίτη 17 Ιουλίου 2018

Rock me !!!!!!

                                                    Rock  everything!!!!!!
Κοριτσάρες μου το ξερω σας έλειψα αλλα λογω καλοκαιριου επιβάλλεται μια μικρη αναπαυλα για κανενα μπανακι!
Ελπιζω να περνατε καλα και να βρεχετε το κορμακι σας σε καποια  καταγαλανα νερά!
Εγω σε μια μικρη παυση της καλοκαιρινης διασκεδασης {τρομαρα μου} εφτιαξα καμποσα μπουκαλακια εμπνευσμενη απο παλια πετρινα στοιχεία και σας τα αφιερωνω με πολυ αγαπη  και να ξερετε δεν σας ξεχνωωωωωω!!!
 Το ένα σε καφε αποχρώσεις με την rust effect που σας εδειξα πως γινεται στο post:https://vrisieleni.blogspot.com/2018/01/gimme-some-more-rust-effect-baby.html
και αφου πέρασα ολο το μπουκαλι με την παστα και κολλησα το διακοσμητικο στοιχειο πέρασα και λίγο bronze 
και burnt sienna    και λίγη χρυση                 πάστα για να τονισω το στοιχείο!


 Στη συνέχεια για τα επόμενα μπουκάλια χρησιμοποιησα την πάστα stone effect

που σας εδειξα στο pοst:https://vrisieleni.blogspot.com/2018/03/im-not-rock.html και αφού κολλησα τα διακοσμητικα πέρασα όλο το μπουκαλι με πατινα καφε και σκουπισα ελαφρα αφήνοντας τις εσοχές τελείως σκούρες!













Ελπίζω να σας αρεσαν!!!!
Σας φιλω γλυκα...Klair.V!!


4 σχόλια:

  1. υπεροχα εργα Ελενη σ ευχαριστουμε για αλλη μια φορα για το tytorial ...... εχω ερωτηση τα διακοσμητικα ειναι καλουπια ή ξυλογλυπτα? υπεροχο σχεδιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω γλυκουλα μου Αιμιλυ ....τα διακοσμητικα τα δυο ιδια ειναι τα καινουργια της iron orchid το αλλο ειναι καλουπι by china!!!!Φιλια αγαπημενη μου και παρε κανα τλφ μου ελειψε η φωνουλα σου!!!

      Διαγραφή
  2. Работы у вас великолепные, не могу оторваться, наслаждаюсь. С удовольствием смотрю ваш блог..Спасибо что радуете своих подписчиков. Удачи, вдохновения для новых творений. С дружеским приветом из России.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Спасибо!!! Искусство потрясающее,Вы очень талантливы.Желаю добра Вашему дому и новых красивых творений.Какое счастье , что творчество не имеет границ.Обнимаю. Ирина. С-Петербург. Россия.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

       My Christmas  collection!