Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2019

Love is in the eyes!!!

                       Love is in the eyes!!
Kοριτσαρες μου αυτος ο μηνας ετσι κι αλλιως ειναι αφιερωμενος στον ερωτα... λογω Βαλεντίνου ντε!!!
Οποτε επιβάλλεται να μιλαμε για αγαπη!

Το συγκεκριμμενο εργο στηθηκε στο πισω μερος ενος καμβα!Ντυθηκε με γυψογαζα και με στενσιλ της Stamperia  απο την Decofoam: http://www.decofoam.gr/index.php/pages/decoupage-products-col-200/stencils/stencil-stamperia-mix-media-20x25cm- 
στην συνεχεια εκτυπωσα την παρασταση που ηθελα και την κολλησα βρεχοντας την πρωτα λιγο και τέλος την περασα απο πανω ενα gel για να την μονωσω!

Εβαψα την κορνιζα και μεσα με μια μιξη Burnt umber Raw umber και μαυρο με λιγο κιτρινο και μου εδωσε το αποτελεσμα παλιοκαιρισμένου.
Εβαψα και τα διακοσμητικα με την ιδια μιξη και τονισα με λιγο μπρονζε και χρυσο !
Η επιλογη των διακοσμητικων ειναι καθαρα προσωπικη επιλογη του καθενος και πως θα τα ταιριαξει γι αυτο και δεν μπορω να σας πω τι θα βαλετε..ειναι θεμα της φαντασίας σας!!








Ελπίζω να σας αρεσε και ιδιαιτερα στην Ξενια αφου προορίζεται για κεινη! 
Μεχρι την επομενη φορα σας φιλω γλυκα 
               Με αγάπη ....Klair.V!!! 










5 σχόλια:

  1. Τέλειο γλυκειά μου. Πιστεύω ότι η Ξένιας θα το λατρέψει .
    Εμένα γιατί μου αλλοιώνονται και μουτζουρώνονται οι εκτυπωμένες εικόνες αν τις βρέξω? Τι μαγικό κάνεις και τις Πειθαρχείς ? Χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν και θεωρώ ότι δεν έχω την πείρα για να σε συμβουλεύω αλλά παίρνω το θάρρος να σου πω ότι μάλλον φταίει ξ εκτυπωση αν είναι inject τότε είναι ευαίσθητες θέλει laser εκτύπωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ κοριτσάρα. Έχω απλό εκτυπωτή ,όχι laser!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μας μαθαίνεις πολλά , Ελενίτσα μου. Ο Θεός να σε ευλογεί. Οι εκτυπώσεις λέιζερ νόμιζα ότι είναι μόνο για μεταφορά εικόνας. Τώρα μαθαίνω ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για ντεκουπαζ.Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

       My Christmas  collection!