Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018

It's Christmas baby!!!!



                     It's Christmas!!
Πλησιαζουν Χριστουγεννα αγαπημενες μου!Η πιο χαρουμενη η πιο ομορφη η πιο ελπιδοφορα γιορτη του χρονου!!
Ανοιξτε την καρδια σας κι αφηστε την να πλημυρισει απο απεραντη αγαπη για ολους!
Κι αν νομιζετε οτι επειδη λιγο μεγαλωσαμε, τελειωσαν και τα παραμυθια ,μην αφησετε ποτε το μικρο παιδι μεσα σας να μεγαλωσει τοσο ωστε να τα ξεχασει!Μην παραμυθιαζεστε μενουμε παντα παιδια!!!!
Κι επειδη ειναι η πιο χαρουμενη γιορτη , ολα οσα φτιαχνουμε,ειναι χαρουμενα!!!Φετος ομως η αγαπημενη μου  Pigi Leivaditi λεει οτι ειναι συλλεκτικα!!!!!!οποτε?????
Οποτε φτιαχνουμε συλλεκτικα κομματια!!!Για μενα βεβαια συλλεκτικα ειναι εκεινα που μου θυμιζουν τα παιδικα μου χρονια τα στολιδια τα κουτια τα παιχνιδια εκεινης της εποχης!
Εφτιαξα λοιπον ενα κουτι το οποιο περασα πρωτα ασταρι και μετα κολλησα την αγαπημενη μου Χριστουγεννιατικη χαρτοπετσετα.
Περασα το υπολοιπο του κουτιου με παστα κρακελε και εβαψα το εσωτερικο με ενα κοκκινο ακρυλικο valejo!το καπακι το περασα με ακρυλικο στοκο και εφτιαξα διακοσμητικα στοιχεια απο καλουπια!
Εξωτερικα το περασα με ενα  καφε ακρυλικο επισης της valejo που δινει ενα υπεροχο παλαιωμενο υφος!
Στη συνεχεια εφτιαξα ενα μπουκαλι με το ιδιο θεμα και αφου το ασταρωσα και κολλησα τη χαρτοπετσετα περασα κι εδω παστα κρακελε σε ορισμενα σημεια!Αφου στεγνωσε περασα σκουρο ακρυλικο καφε valejo και στη συνεχεια το καλυψα με μεταλλικο ακρυλικο σε αποχρωση της περλας!Κολλησα γυρω απο το θεμα στρασακια κι ετοιμο!
Στο τελος εκανα το δικο μου παραθυρο!!Ε!πως βρε κοριτσια ολες κανατε ,εγω να καθομουν??παει??δεν παει!!!
Πηρα λοιπον μια εκπληκτικη κορνιζα απο την decofoam και στο εσωτερικο κολλησα μια αγαπημενη χαρτοπετσετα!
Στη συνεχεια πηρα ενα κομματι χαρτονι λεπτο και κολλησα ενα κομματι της  ιδιας χαρτοπετσετας.
Αφου στεγνωσε εκοψα το δεντρο το παραθυρο και το σκυλακι και με διαστατικα αυτοκολλητα τα κολλησα πανω απο την ιδια παρασταση της χαρτοπετσετας ωστε να φαινονται 3d!
Περασα το τζαμι με παστα frozen και με το πιστολι σιλικονης εφτιαξα τις σταλαγματιες του παγου!Με την home made snow paste που σας ειπα περασα αφενος ολες τις λεπτομερειες της χαρτοπετσετας αφετερου την εξωτερικη μορφη του παραθυρου!
Ελπιζω να σας αρεσε αγαπες μου!!!
Μεχρι το επομενο tutorial(ο Θεος να το κανει)
       Σας φιλω γλυκα....Klair.V!!!

6 σχόλια:

  1. ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ,ΑΝΥΠΟΟΝΩ ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ,ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΙΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ και ομολογώ περίμενα εναγωνίως τη δική σου ξεχωριστή δημιουργία Ελένη μου! Είναι όντως ενα ταξίδι στη μαγεία της παιδικής μνήμης και καρτερίας και ευχομαι ετσι μαγικά να συνεχίσει όλη η περίοδος για σένα,την οικογένειά σου και τους αγαπημένους σου. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημενη μου αν και καθυστερημενα λογω απιστευτου τρεξιματος σ ευχαριστω και ευχομαι ολοψυχα ολο υγεια ευτυχια και προκοπη σε σενα και τους αγαπημενους σου!!!

      Διαγραφή
  2. για αλλη μια φορα πολυ εντυπωσιακα τα εργα σου κοριτσαρα μου γεια στα χερια σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπη μου γλυκια σ ευχαριστω κι ευχομαι μεσα απ την καρδια μου υγεια κι ευτυχια σε σενα και τους αγαπημενους σου!!

      Διαγραφή
  3. Ελένη μου υποκλίνομαι στα έργα σου και στον τρόπο που τα περιγράφεις! Είσαι θησαυρός !Εύχομαι από την καρδιά μου μέσα αυτα τα Χριστούγεννα να είναι τα καλύτερα σου!Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγγελε μου σ ευχαριστω πολυ και ευχομαι να εισαι παντα καλα με τους αγαπημενους σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

       My Christmas  collection!