Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

Time to wear your wings!!!!

     Πολυ θα ηθελα να εχω φτερα!

Κοριτσαρες μου ευχομαι να ειστε ολες καλα...πολυ καλα ...και όμορφες ...και δυνατες και πολυτάλαντες !!!!!!
Και να φορατε τα φτερα της ψυχής σας και να πετατε...σε μερη μακρινα και ομορφα....
Σημερα λοιπόν μετά απο απαίτηση πολλων απο εσας για το πως εγινε  αυτο το μπουκαλι θα σας αναλυσω τον τροπο και ελπιζω να σας βοηθήσω!!
Διαλεγετε ενα μπουκαλι οποιοδηποτε και καθαριζετε καλα απο ετικετες και κολλες.Περνατε το ασταρι (gesso) το οποιο μπορειτε να βρειτε στην αγορα η να κατασκευασετε οι ιδιες. Οσο πιο πηκτο ειναι τοσο πιο πολυ ανθεκτικοτητα θα εχει( σε τυχον τριψιμο ),στην αγορα θα βρειτε light ,medium και heavy gesso.Το Medium ειναι αρκετο.Περνατε το μπουκαλι σας με το ασταρι(θα προτεινα με σφουγγαρακι ταμποναριστα)θα σας δωσει ενα ωραιο ελαφρως αναγλυφο αποτελεσμα,ή με πινελο για πιο λειο αποτελεσμα.{ Στο συγκεκριμμενο μπουκαλι πέρασα μαυρο gesso}.Στεγνωνετε Καλα!

Φτιαχνουμε τα διακοσμητικα μας απο πηλο αλλα δεν τα αφήνουμε να στεγνώσουν  και τα κολλάμε στο μπουκάλι ακόμα και το ένα πάνω στο άλλο οπως εχω κάνει στο συγκεκριμμένο  καδράκι.Η συνθεση μπορεί να γίνει με άπειρους τρόπους αφήνοντας τη φαντασία σας ελεύθερη να δημιουργήσει.Στεγνώστε την συνθεση σας πολυ καλά!

Περάστε σε ορισμένα σημεία με καφέ σκούρο σαν αυτο που μαθαμε στο post:https://vrisieleni.blogspot.gr/2018/02/colors-tutorial.html και στη συνέχεια περάστε σε ορισμένα σημεία με καφε burnt sienna  και σε ορισμένα αλλά κυριως στα διακοσμητικά {γιατί θέλουμε να μεινει το χρώμα στις πτυχώσεις} με πράσινο {εγω χρησιμοποιησα το arsenic της Stamperia.


 Αφου περάσαμε τα χρώματα, με ενα πινέλο βάζουμε κόλλα σε ορισμένα σημεία {πεταχτά εδω κι εκει} και ρίχνουμε προσεκτικά για να κολήσει καλά Rust effect Powder.

Στεγνώνουμε καλά την κόλλα.
Στη συνέχεια με ένα μπουκαλάκι ψεκασμού βαζουμε λίγο νερό και την σκόνη artex :olive green.Ψεκάζουμε σε ορισμένα σημεία και πριν προλάβει να στεγνώσει πασπαλίζουμε με την ίδια σκόνη.

Τέλος περνάμε με πατίνα  τοπικά  το μπουκαλι  τονίζοντας  αρκετά  τα  διακοσμητικά  μας στοιχεία !Την ίδια τεχνικη έχω ακολουθήσει και στο καδρο!

Ελπίζω να σας άρεσε γιατί εγω εχω ξετρελαθεί!!!!
Tα λέμε με αγάπη...Klair.V!!
















4 σχόλια:

       My Christmas  collection!